Numărul de clienți ai UPC Romania a crescut cu 4,8% în 2015, la 1,24 milioane

Numărul de clienți ai UPC Romania a crescut cu 4,8% în 2015, la 1,24 milioane
scris 16 feb 2016

UPC România a consemnat, la finele anului trecut, un număr de 2,2 milioane de abonamente, cu 15,2% mai mult față de decembrie 2014, iar cel al clienților cu 4,8%, la 1,24 milioane, potrivit datelor grupului american Liberty Global.

Avansul portofoliului de abonamente a fost susținut și de creșterea organică, dar și de achizițiile realizate de UPC Romania.

Urmărește-ne și pe Google News

Astfel, UPC Romania a adăugat ĩn portofoliu, în prima parte a anului, aproximativ 21.000 de clienți prin preluarea rețelelor Tița & Company și Green Zone din localitățile Mizil și Urlați, județul Prahova, și rețelelor Olcab și Century Net din județul Suceava. 

De asemenea, compania a cumpărat rețeaua operatorului telecom Novasat, cel mai mare jucător independent din județul Suceava, al cărei portofoliul număra aproximativ 20.000 de clienți.

Valoarea tranzacțiilor nu a fost data publicității.

RCS&RDS devansează Vodafone la numere de telefonie mobilă atrase prin portabilitate CITEȘTE ȘI RCS&RDS devansează Vodafone la numere de telefonie mobilă atrase prin portabilitate

Potrivit datelor anunțate marți de Liberty Global, segmentul serviciilor de telefonie fixă a înregistrat cel mai bun rezultat în 2015, avansul față de anul precedent fiind de 29,2%, la 404.300.

Totodată, și serviciile de acces la Internet au contribuit semnificativ la avansul portofoliului de abonamente al operatorului. Astfel, la finele lunii decembrie 2015, UPC România a avut o creștere anuală a abonamentelor de 12,8%, la 488.800.

Operatorul a obținut rezultate bune și pe segmentul serviciilor de televiziune prin satelit, cu un plus de 7,9% față de decembrie 2014, la 350.600.

Televiziunea digitală a urcat cu 8,2%, la 580.400 de clienți, în timp ce televiziunea analogică a coborât cu 4,9%, la 290.600.

Liberty Global capitalizează UPC prin prime de emisiune, pentru a evita impozitarea CITEȘTE ȘI Liberty Global capitalizează UPC prin prime de emisiune, pentru a evita impozitarea

UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală.

Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.

Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Romtelecom.

Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.

În 2014, afacerile operatorului au crescut cu 7,9%, la 491,96 milioane de lei, iar pierderile au coborât cu aproape 20%, la 206,77 milioane de lei, potrivit datelor disponibile pe pagina web a Ministerului Finanțelor Publice.

viewscnt
Afla mai multe despre
upc
clienti
rezultate