UPC România raportează 978.400 de clienți la finele celui de-al doilea trimestru al acestui an, în creștere cu 3,5% față de iunie 2017 și cu 0,3% mai puțin față de martie 2018, variațiile fiind calculate fără cifrele privind clienții pe segmentul serviciilor de televiziune prin satelit (DTH), care sunt abonați ai Focus Sat, o companie controlată integral de operator din 2006.
La finele lunii martie 2018, compania avea 1,338 milioane de clienți, iar în iunie 2017 acest indicator se situa la 1,297 milioane. În ambele cazuri, cifra include și datele pe segmentul DTH.
La finele lunii martie 2018, UPC România avea 356.500 de clienți DTH. În raportarea pe trimestrul doi, segmentul DTH numără 778.300 de clienți în patru țări, și anume România, Ungaria, Cehia și Slovacia.
CITEȘTE ȘI OFICIAL UPC România trece în proprietatea Vodafone. Britanicii cumpără activele Liberty Global din Germania și Europa de Est, pentru aproape 19 miliarde euroÎn privința numărului de abonamente, UPC România a consemnat o creștere de 5,7% față de iunie 2017, la 2,078 milioane, variația fiind calculată prin excluderea datelor privind segmentul DTH. Față de martie 2018, avansul a fost de 0,4%. În raportările Liberty Global pentru iunie 2017 și martie 2018, numărul de abonamente s-a situat la 2,318 milioane, respectiv 2,426 milioane.
În perioada analizată, iunie 2018 versus iunie 2017, segmentul serviciilor de telefonie fixă a înregistrat cel mai bun rezultat, sporul fiind de 10,8%, la 557.300.
Totodată, și serviciile de acces la Internet au avansat cu 6,5%, la 589.800. Operatorul a obținut rezultate bune și pe zona serviciilor de televiziune digital prin cablu, cu un plus de 4,7% față de iunie 2017, la 685.800.
Televiziunea analogică a scăzut cu 3,3% în ultimele 12 luni, la 245.800.
CITEȘTE ȘI Severina Pascu, fosta șefă a UPC România, a fost promovată la conducerea UPC ElvețiaPe total, serviciile de televiziune analogică și digitală prin cablu au urcat cu 2,5% față de iunie 2017, la 931.600 de utilizatori, dar au scăzut cu 0,4% față de martie 2018.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală.
Veniturile nete ale operatorului au crescut cu 6,5% în 2017, la 734,4 milioane de lei, de la 689,3 milioane lei în 2016.
CITEȘTE ȘI Noul CEO UPC România, Mihnea Rădulescu, despre piața telecom B2B din Europa Centrala și de EstĨn primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 190,7 milioane de lei, în creștere cu aproape 7% față de 178,4 milioane lei în primul trimestru al anului anului trecut, potrivit datelor transmise de companie. Cifra privind veniturile pe primul trimestru include și rezultatele Focus Sat.
Veniturile companiei au crescut cu 4,3% în al doilea trimestru al acestui an, la 163,4 milioane de lei, de la 156,7 milioane de lei în intervalul aprilie - iunie 2017. Operatorul menționează în comunicatul transmis joi că cifra nu include veniturile Focus Sat, furnizorul de servicii de televiziune prin satelit (DTH).
Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.
Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom). Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.