Parfumerie Douglas România își extinde rețeaua de magazine cu o nouă unitate la Timișoara și a ajuns la 19 magazine, în 12 orașe. Noul magazin este amplasat în mall-ul Timisoara Shopping City și este cel de-al doilea magazin Douglas din Timișoara, și cuprinde peste 10.000 de articole de îngrijire și parfumerie.
”În 2016 continuăm extinderea în România, ca parte a strategiei Douglas la nivel european de consolidare a poziției de lider în retailul de beauty și cosmetice. În adiția extinderii rețelei, Douglas se va concentra pe dezvoltarea mărcilor proprii, diversificarea experienței de cumpărare și dezvoltarea capabilităților omnichannel”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România.
Douglas lansează sute de noi produse anual și diversifică constant oferta de servicii. Preferințele consumatorilor sunt orientate către produse noi sau exclusivități. În noile tendințe sunt și produsele bio sau chiar organice.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Douglas a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de 61 milioane de lei și o creștere de 12% față de 2013.
Douglas a intrat pe piața locală în 2007 și deține acum un număr de 19 magazine în București, Baia Mare, Brașov, Cluj Napoca, Craiova, Constanța, Iași, Oradea, Ploiești, Sibiu, Timișoara și Târgu Mureș.
La nivel european, Douglas este liderul pieței de retail pe segmentul de parfumerie selectivă cu peste 1.700 de magazine în 19 țări.