Media One va distribui pentru ANAF semne de carte, căni și brelocuri într-o campanie de imagine

Media One va distribui pentru ANAF semne de carte, căni și brelocuri într-o campanie de imagine
scris 20 iul 2016

Media One Ploiești a câștigat licitația organizată de Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) pentru distribuirea, în cadrul unei campanii publicitare care să indice măsurile luate împotriva corupției, semne de carte, căni, brelocuri, precum și să transmită prin presă mesaje sobre, interpretate la TV de actori, pentru a diminua percepția negativă a populației cu privire la nivelul corupției în rândul personalului instituției.

UPDATE ANAF a anunțat că va verifica implicațiile legale a faptului că o angajată a Media One a fost condamnată.

Urmărește-ne și pe Google News

Contractul a fost estimat la aproape 640.000 de lei, fără TVA, și a fost atribuit pentru suma de 415.000 lei, fără TVA.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

La licitație au mai depus oferte Godmother (subcontractant Telekom Romania Communication), Media Consulta International și asocierile formate din Mercury 360 Communications și Mercury Research (subcontractant Baroc Advertising), respectiv Divergent Solutions și New Promo Mod.

Media One va furniza ANAF servicii de creație, producție și distribuție de materiale promoționale, de informare și de produse media (spoturi TV și radio), precum și spații media și de evaluare calitativă (sondaj) privind campania de conștientizare a corupției în cadrul instituției.

Cu o durată de 6 luni, contractul este finanțat cu fonduri externe nerambursabile, asigurate prin Mecanismul financiar norvegian 2009 - 2014 și este parte a proiectului “Creșterea integrității în cadrul ANAF prin cooperarea instituțională și consolidarea capacităților”.

Potrivit documentației licitației, câștigătorul licitației va realiza, printre altele, un număr de 1.000 de pachete promoționale care vor conține, fiecare, o cană/termos, o baterie externă portabilă, un breloc, un suport de pahare și o pungă.

De asemenea, vor fi distribuite 25.000 de fluturași sub forma unui semn de carte.

ANAF a solicitat prin caietul de sarcini ca spotul TV pentru campania publicitară să fie reprezentativ, să reflecte ideea de corupție activă, dar și de corupție pasivă (darea și luarea de mită) și să se adreseze atât contribuabililor, cât și angajaților ANAF prin mesaje de combatere a acestui fenomen.

"Punerea în scenă a poveștii se va face de către actori (nu sunt acceptate variante desenate), păstrându-se un caracter sobru", se arată în caietul de sarcini al licitației.

Noul formular de TVA, care va fi aplicat de la 1 august, nu schimbă fondul problemei reclamate la Comisia de tăiat hârtii. Încalcă, în continuare, jurisprudența europeană CITEȘTE ȘI Noul formular de TVA, care va fi aplicat de la 1 august, nu schimbă fondul problemei reclamate la Comisia de tăiat hârtii. Încalcă, în continuare, jurisprudența europeană

ANAF pregătește și derularea unei campanii online prin difuzarea unui spot video pe mai multe pagini de internet.

"Nu vor fi acceptate site-uri care tratează subiecte axate pe știri de scandal și/sau al căror specific ar putea aduce un prejudiciu imaginii ANAF. Se acceptă numai postarea spotului pe homepage și asigurarea unui număr minim de 5 milioane de afișări", se precizează în documentație.

Ofertantul va propune site-uri web cu trafic ridicat top 10, conform SATI, și va nominaliza cel puțin 10 site-uri web cu profil economic și de știri.

Media One are ca asociat unic pe Mihail Sebastian Arghiropol și a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 11,99 milioane de lei și un profit net de aproape 606.000 lei, conform ultimelor date disponibile la Ministerul Finanțelor Publice.

viewscnt
Afla mai multe despre
anaf
campanie
brelocuri
semne de carte
media one