Firmele care organizează evenimente corporate sunt provocate să anticipeze trendurile industriei pentru a realiza „evenimente out-of-the box”, cu metode noi precum folosirea unei flote de drone la introducerea de produse nou-lansate, animație video, spații neconvenționale, invitații animate, entertainment digital, proiecția prin holograme a speakerilor și cadou digital primit la finalul evenimentului.
Bugetele pe care companiile le asigură pentru organizarea evenimentelor pornesc de la 70 - 100 euro/participant, în cazul programelor de teambulding, și pot depăși 1.500 euro/participant, în cazul unor destinații exotice și a unei agende ce se întinde pe mai multe zile.
În cazul evenimentelor corporate, bugetul pleaca de la 50 - 60 de euro/persoană.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Din ce în ce mai mulți clienți își doresc branding digital, având un conținut dinamic și personalizat în cadrul evenimentului, migrând din zona tradițională a print-urilor refolosibile pentru mai multe evenimente”, a arătat pentru Profit.ro Renata Tretelnițchi, Managing Partner Conviv Media.
Evenimentele corporate diferă în funcție de sezonul în care sunt organizate, evenimentele de business, conferințele, dealer meetings fiind la mare căutare primăvara și toamna, în timp ce în apropierea verii cresc cererile pentru teambuilding-uri și petrecerile de firmă cu tematică estivală.
„Începuturile de trimestru sunt, de regulă, și momente de bilanț, când apar întâlniri are echipelor de management, iar luna decembrie aduce petreceri de celebrare a finalului de an”, spune Tretelnițchi.
Conviv Media, agenție de organizare de evenimente corporate pentru clienți ca Sony, eMag, Orange, Naspers, Renault, înființată în 2007, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de circa 1,7 milioane de euro și un profit net de 73.000 de euro.