Gabriel Biriș este CO Managing Partner la BIRIȘ GORAN SPARL, o firmă românească de avocatură înființată în 2006 și în cadrul căreia o echipă de peste 40 de avocați cu experiență profesează la standarde internaționale.
1. Cum vedeți dumneavoastră un produs și/sau un serviciu premium în general?
Atunci când vorbim de îmbrăcăminte, ca să fie premium, produsul trebuie să îndeplinească un set de cerințe simple: țesături de calitate, cusături excelente, croi potrivit.
În avocatură, consider că “premium” înseamnă un mix între acuratețe, timing și proactivitate. Informația în sine este destul de larg disponibilă, clientul nu mai are nevoie să plătească pentru ea. Clientul vrea valoare adăugată, iar pentru asta trebuie de cele mai multe ori să pliezi cunoștințele și experiența de avocat pe nevoile clientului.
2. Ce părere aveți despre interacțiunea de până acum cu SARTO?
SARTO are marele avantaj al croitoriei bespoke, ceea ce face ca hainele realizate aici să se potrivească fără cusur din prima, chiar și atunci când corpul nostru nu este chiar standardul în modeling. Asta îl distinge în peisajul rarefiat al furnizorilor de îmbrăcăminte “pe comandă”. Costumele și cămășile făcute aici rezistă excelent probei timpului. Accesul facil și locația excelentă sunt și ele un plus deloc de neglijat.
3. Ce recomandari ați transmite unui business ce dorește să se poziționeze ca ofertant al serviciilor premium din România?
Materialele de calitate nu sunt totul, deși fără asta nu se poate. Vânzarea unui produs premium este și despre experiența pe care cumpărătorul o are atunci când alege materialele, detaliile de finisare, culorile. Despre sfaturile pe care le primește de la specialist, dar și despre serviciile pe care le primește ulterior.
În profesia mea, servicii premium înseamnă un mix de știință de carte, experiență practică, respectarea deadline-urilor, dar și abilitatea de a comunica atât cu clientul, cât și cu partea adversă în negocieri.
4. Cum anticipați că se va transforma industria în care activați într-o lume post-pandemie?
Nu cred că va fi o transformare, ci mai degrabă o adaptare. Foarte mulți oameni au fost profund afectați de frică. Mulți evită încă să se întâlnească cu alți oameni, preferă să lucreze de acasă sau să se “întâlnească” online cu clienții. Va trebui să ținem cont de aceste frici, să încercăm să le acomodăm. Din fericire, tehnologia ne poate ajuta foarte mult.