La doar câteva săptămâni de la momentul lansării oficiale a campaniei Unsmoke Romania, Philip Morris România anunță semnarea parteneriatului cu ROMEXPO.
Liderul industriei românești de târguri și expoziții din România se alătură astfel promisiunii Philip Morris de a construi un viitor fără fum.
Lansată în luna noiembrie, Unsmoke România este prima campanie împotriva efectelor fumatului demarată în țara noastră de o companie din industria tutunului și face parte din inițiativa Unsmoke Your World desfășurată de Philip Morris în mai multe țări. Mesajul campaniei este:
Dacă nu fumezi, nu te apuca.
Dacă fumezi, lasă-te.
Dacă nu te lași, fă o schimbare.
Acesta este un demers ce se adresează în egală măsură fumătorilor și nefumătorilor cu scopul de a începe o conversație despre opțiunile pe care fumătorii le au pentru a elimina fumul din viețile lor.
ROMEXPO, cel mai mare spațiu expozițional din România cu o suprafață de peste 100.000 metri pătrați și aproximativ un milion de vizitatori anual, a răspuns astfel propunerii Philip Morris România de a deschide o conversație onestă despre efectele fumatului.
„Sunt mândru că ROMEXPO a acceptat propunerea noastră. Este important pentru o companie ca Philip Morris care a investit peste 6,5 miliarde de dolari în cercetarea și dezvoltarea de produse fără fum care sunt alternative mai bune pentru fumătorii din întreaga lume, să aibă alături parteneri puternici care înțeleg misiunea noastră. Accesul la informație este esențial pentru a ajuta fumătorii să facă cea mai bună alegere pentru ei, iar parteneriatul cu Romexpo reprezintă un demers firesc pentru informarea și educarea sutelor de mii de vizitatori anuali ai spațiului”, a declarat Branislav Bibic, Managing Director al Philip Morris România.
„Rolul nostru, al CCIR, este acela de a crea un climat de încredere între companii, iar rolul ROMEXPO este acela de a fi platforma de întâlnire între companii, pe de o parte, și între companii și consumatori, pe de altă parte. Suntem încântați să putem prezenta ROMEXPO drept un partener de cursă lungă și că dincolo de a fi un spațiu expozițional, ROMEXPO, este dovada că, în România, lucrurile pot fi bine făcute. Instituția pe care o reprezint a încurajat întotdeauna investițiile în cercetare și dezvoltare care vin dinspre mediul privat, acestea ajutând dezvoltarea societății și a mediului de afaceri. Parteneriatele public-privat sunt semne ale normalității unei societăți, iar parteneriatul cu Philip Morris merge dincolo de o asociere de imagine, fiind un demers de a încuraja societatea să facă alegeri mai bune”, a spus Mihai Daraban, președintele Camerei de Comerț și Industrie a României.
Parteneriatul dintre Philip Morris și Romexpo este un concept unic în România, un demers care preia din valorile ambelor companii de a oferi clienților și vizitatorilor acces la experiențe și produse inovatoare, la cele mai înalte standarde de calitate.
Obiectivul acestui parteneriat este de a crea un spatiu fără fum și un dialog onest despre reducerea riscurilor asociate fumatului. Astfel, este evidențiat rolul informării participanților la expozițiile și târgurilor ROMEXPO despre riscurile asociate fumatului și în acelasi timp despre alternativele mai puțin nocive la fumat și despre beneficiile și rezultatele științifice care fundamentează aceste produse.
Astfel, vizitatorii află încă de la intrare că acest spațiu este parte din campania Usmoke Romania, iar în diverse zone găsesc detalii despre alternativele la fumat și materiale informative.