Televiziunea Dolce Sport va deveni Telekom Sport, demarând deja procedurile legale pentru aprobarea procesului de rebranding, a anunțat Vlad Enăchescu, directorul general al Dolce Sport, care a apreciat că "este momentul unei transformări strategice".
“În urmă cu 7 ani, Dolce Sport a intrat pe piața TV din România cu dorința de a deveni televiziunea care oferă cele mai importante competiții sportive. Și am reușit sa facem asta. Din 2010, Dolce Sport a oferit live telespectatorilor cele mai importante competiții sportive ale lumii și un suport editorial cu știri și producții proprii bine documentate, susținute de o echipă de calitate. Acum credem că e timpul unei transformări strategice, care să ne aducă acolo unde ne este locul, sub identitatea Telekom", declară Enăchescu.
El precizează că, în acest sens, Dolce Sport, televiziunea deținută de Telekom România, a demarat procedurile legale de aprobare a procesului de rebranding, care va implica o nouă identitate vizuală, scrie News.ro.
"Vom reveni cu mai multe detalii în perioada următoare”, anunță directorul general al Dolce Sport.