Colecția vestimentară Heidi & The City, creată de modelul și designerul Heidi Klum pentru retailerul german cu discount Lidl, în cadrul strategiei acestuia de extindere a ofertei de produse nealimentare, va fi lansată pe 7 septembrie, la New York.
Din 18 septembrie, colecția va fi disponibilă în toate magazinele Lidl din lume, inclusiv în România.
Prețurile articolelor din colecție încep de la 34.99 de lei și ajung până la 139 de lei. Excepție va face jacheta din piele naturală, al cărei preț va fi de aproximativ 290 de lei. Pe lângă articolele vestimentare, disponibile în mărimile 34-44, colecția cuprinde accesorii și încălțăminte, cu mărimi cuprinse între 37 și 41.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Lidl a intrat pe piața locală în 2010, când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. Retailerul este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de retail.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.