Casa de modă Dolce & Gabbana se implică în afacerile cu paste făinoase, prin intermediul unui parteneriat cu venerabilul producător italian Pastificio di Martino, pentru producerea unei serii extrem de limitate de doar 5.000 de cutii de paste la nivel mondial, relatează Bloomberg.
În luna septembrie, casa de modă italiană a prezentat la salonul de la Paris o colecție pentru primăvarea anului 2018 având ca temă alimentele, care a inclus niște panaloni cu talie înaltă imprimați cu morcovi și ridichi, o rochie cu volane imprimată cu cannoli și o fustă cu cutii de roșii, arată news.ro.
Se pare că Stefano Gabbana și Domenico Dolce se gândesc la mâncare în aceste zile, mai precis la paste. În această toamnă, cei doi s-au asociat cu compania di Martino pentru a produce o ediție extrem de limitată de paste, alături de un șorț de bucătărie creat de D&G. Numai 5.000 de cutii de paste vor fi disponibile la nivel mondial, dintre care mai puțin de 1.000 în Statele Unite.
CITEȘTE ȘI Noul canal de filme lansat în România intră în grila TelekomDi Martino face afaceri cu paste din 1912, iar produsele companiei au fost primele paste care au traversat Canalul Panama. Pastele Di Martino sunt disponibile în prezent în întreaga lume, generând venituri anuale de 163 de milioane de dolari.
Compania de familie are sediul în Gragnano, Napoli, oraș renumit pentru pastele produse.
Di Martino fabrică peste 9.000 de tone de paste pe zi, în 125 de forme diferite, din grâu italian dur.
Dolce & Gabbana nu se implică în producția de paste, ci a proiectat ambalajele pentru trei forme de paste, respectiv spaghete, paccheri și pene, precum și un șorț de bucătărie. Imaginile de pe șorț evocă atmosfera clasică din sudul Italiei, cu o brunetă care aduce cu Sophia Loren și care duce un platou cu paste, desene în formă de mozaic colorat și inscriptia ”Famiglia, La Pasta, e L'Italia!”. Ilustrațiile provin însă din toată Italia, incluzând Domul din Milano, un canal Venețian, Colosseumul și Turnul înclinat din Pisa.
Cutiile de paste vor costa aproximativ 110 dolari.
Aceasta va fi prima colaborare dintre cele două companii italiane independente, care au semnat un contract pe termen de doi ani, a spus Guiseppe di Martino, director general al Pastifico di Martino, care reprezintă a patra generație de producători de paste din companie.