Compania daneză Better Collective, lider mondial în crearea de platforme digitale pentru comunitățile de iGaming, a achiziționat site-ul românesc de pariuri PariuriX, fondat în urmă cu 11 ani de antreprenorul și blogger-ul sătmărean Marius Cădar, intrând astfel pe piața din România.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
PariuriX, site lansat în 2006, oferă informații despre casele de pariuri, recenzii, ponturi și sfaturi legate de domeniul iGaming. Printre principalii concurenți se numără Ponturi Bune, site cumpărat în luna mai de furnizorul britanic de servicii marketing digitale XLMedia.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
“Am fondat PariuriX acum mai mult de 10 ani din dorința de a crea o comunitate de pariori profesioniști unde să alegem împreună cele mai bune ponturi de jucat în fiecare zi. Sunt mândru de toate lucrurile pe care am reușit să le realizăm și sunt bucuros să înmânez proiectul celor de la Better Collective”, spune Cădar.
CITEȘTE ȘI Un cazinou va plăti impozit de microîntreprindere în loc de impozit pe profit. Guvernul dă liber la consultanță și jocuri de norocDanezii nu sunt la prima achiziție din acest an. În ultimele șase luni, compania a cumpărat șase site-uri de profil din Europa, în Franța, Austria, Germania și Marea Britanie, iar acum își fac debutul în România, după ce au obținut de la ONJN o licență clasa a II-a – afiliați.
“Odată cu achiziția PariuriX, Better Collective devine liderul pieței de afiliați al nișei de pariuri sportive din România. Suntem foarte bucuroși să preluăm un brand consacrat și recunoscut la nivel local. Marius Cădar a realizat o treabă excelentă în crearea produsului și creșterea comunității PariuriX, iar Better Collective va folosi toate resursele disponibile pentru a dezvolta brandul și produsul în continuare”, spune Daniel Damian, Project Manager M&A la Better Collective.
Cu sediul la Copenhaga, Better Collective este lider mondial în crearea de platforme digitale pentru comunitățile de iGaming, dezvoltând site-uri și produse de gambling, printre care se numără cea mai mare rețea socială pentru pariuri sportive, bettingexpert.com, ce generează peste 125,000 de ponturi sportive pe lună.
Compania are 160 de angajați și un portofoliu format din peste 1,500 de site-uri și produse, printre care SmartBets și DiscoverSlots.