De la drama familială "This Is Us" la serialul polițist "NCIS", audiențele înregistrate de producțiile difuzate de posturile de televiziune din Statele Unite au atins cote nemaivăzute în ultimele 12 luni, în contextul în care măsurile de distanțare socială și izolare adoptate pentru a limita răspândirea pandemiei de coronavirus i-au obligat pe milioane de americani să rămână în locuințele lor, informează Reuters.
Serialul polițist "NCIS" a înregistrat marți seară cea mai mare audiență a sa de după luna februarie 2019, atrăgând în fața micilor ecrane 13,08 milioane de telespectatori - o creștere cu 22% în raport cu precedentul său episod original, difuzat pe 10 martie, au anunțat miercuri reprezentanții postului CBS.
Episodul final din cel mai recent sezon al serialului familial "This Is Us", difuzat de NBC, a fost cel mai urmărit episod al acestui show TV de după septembrie 2019 și a înregistrat o creștere de audiență cu 21% pe segmentul publicului comercial (18-49 de ani) în raport cu săptămâna trecută, au precizat reprezentanții postului NBC.
Audiențele celor patru mari rețele de televiziune din Statele Unite - ABC, CBS, Fox și NBC - au scăzut în ultimii ani din cauza competiției acerbe cu serviciile de streaming, platformele de sport și rețelele de socializare, scrie Agerpres.