Retailerul suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) a vândut haine, pantofi și accesorii de 1,274 miliarde coroane suedeze (135 milioane euro) în România în primele nouă luni ale anului fiscal 2015, în creștere cu 47% față de aceeași perioadă din anul anterior.
Valoarea se apropie de cea înregistrată în tot anul fiscal 2014, încheiat pe 30 noiembrie, când H&M România a raportat vânzări de 1,28 miliarde coroane suedeze.
Compania a deschis 3 magazine în perioada decembrie 2014 – 31 august 2015. În prezent, H&M deține o rețea de 41 de magazine în România, iar astăzi l-a deschis pe al 42-lea la Deva.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În lei, H&M România a raportat o creștere de 41%, potrivit raportului financiar al grupului suedez. Vânzările includ TVA.
În perioada precedentă de raportare, compania a înregistrat în România vânzări de 864 milioane coroane suedeze (91 milioane euro).
În trimestrul al treilea, compania nu a deschis niciun magazin, dar a înregistrat vânzări cu 42% mai mari, de 448 milioane coroane suedeze (47,6 milioane euro). În lei, vânzările au avansat cu 39%.
La nivel mondial, vânzările H&M au crescut cu 21% în perioada decembrie 2014 – 31 august 2015, la 153,44 miliarde coroane suedeze (16,3 miliarde euro). Compania, fondată în Suedia în 1947, este prezentă pe 50 de piețe cu 3.675 magazine.