GfK România a lansat o soluție de monitorizare a prețurilor din online, care va ajuta atât producătorii, cât și retailerii să înțeleagă mai bine dinamica pieței, a anunțat institutul de cercetare de piață.
”Din punct de vedere al prețurilor, competiția a devenit mai acerbă ca niciodată datorită consumatorilor care compară din ce în ce mai mult prețurile retailerilor în mediul online atunci când doresc să achiziționeze un produs. Prin urmare, producătorii și retailerii care operează în acest mediu extrem de dinamic trebuie să ia deciziile privind stabilirea prețurilor cu o viteză și o frecvență din ce în ce mai mare”, se arată într-un comunicat al GfK.
Astfel, informațiile oferite de GfK Online Pricing Intelligence îi va ajuta pe retailerii să își evalueze performanța legată de strategia de preț în mai multe categorii și pe producători să înțeleagă mai bine și să monitorizeze poziția propriilor produse, dar și pe cele ale competitorilor.
“Urmărim prețurile a mii de produse de la cei mai mari retaileri online, în fiecare zi. Instrumentul pe care îl folosim ne arată modul în care prețurile se schimbă, cât de mult, cât de des, păstrând de asemenea un istoric al acestor informații”, a declarat Julien Zidaru, business manager GfK România.
În urmă cu un an, la nivel global, GfK a achiziționat compania Cogenta, lider de piață în monitorizarea prețurilor online. Aceasta colectează date despre peste 8 milioane de produse, în mai bine de 20 de țări.
Prezentă pe piața românească din 1992, GfK România a încheiat anul trecut cu cifră de afaceri de 16,2 milioane euro în 2014.