Grupul olandez NN, lider pe segmentul polițelor de viață din România, a alocat 31,89 milioane de lei pentru capitalul social al NN Asigurări, compania care va activa pe segmentul asigurărilor generale, cu excepția polițelor auto, conform unei decizii a Tribunalului București din prima parte a lunii august. Autorizarea noului asigurător a fost anunțată în exclusivitate de Profit.ro. NN este prezent pe piața asigurărilor de viață din România începând cu anul 1997 și deținea la finele anului trecut o cotă de 36,58%.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Conducerea companiei va fi asigurată de Cătălin Mihai Elisei, director Corporate Business în cadrul NN, și Ramona Veronica Juncu, management consultant la NN și fost corporate underwriting manager la Groupama Romania.
NN este cea mai mare companie de asigurări de viață și pensii private din România.
Prin accesarea unui nou segment de piață, NN România își extinde portofoliul de produse pentru a răspunde mai bine nevoilor clienților, oferindu-le și asigurări generale, cu excepția asigurărilor auto, se arăta într-un comunicat al NN remis în 16 iulie.
Piața asigurărilor generale și de viață din România a atins anul trecut aproximativ 11 miliarde lei, în creștere cu peste 8% față de anul 2018. Volumul total al primelor subscrise pentru asigurările generale a fost de 8,72 milioane de lei, în creștere cu 8,5% față de 2018.
CITEȘTE ȘI ANCOM pierde definitiv procesul cu un fost salariat, disponibilizat în marea reorganizare din 2017: concediere anulată, despăgubiri morale, plus toate salariile și cheltuielile de judecatăCu o cotă de 36,58% în 2019, de la 36,73% în anul precedent, NN Asigurări de Viață (fostă ING Asigurări de Viață) este cel mai mare asigurător de profil din România. A subscris în 2019 prime de 825,17 milioane de lei, de la 771,1 milioane de lei în anul precedent.
Principalii concurenți ai companiei sunt BCR Asigurări de Viață și BRD Asigurări de Viață.
Asigurările de viață au generat subscrieri de 2,26 miliarde lei, în urcare cu 7,3% față de 2018.