FOTO România nu va avea oaia ca brand turistic, dar va avea lupul dacic ca logo pentru președinția UE

FOTO România nu va avea oaia ca brand turistic, dar va avea lupul dacic ca logo pentru președinția UE
scris 7 nov 2017

România va prelua președinția Consiliului UE în 2019, iar logo-ul arborat la Bruxelles va fi lupul dacic, decizie luată în urma unui concurs organizat de Ministerul Afacerilor Europene.

"Unii membri ai juriului au încercat să explice că logo-ul României trebuie să însemne ceva și pentru restul cetățenilor UE, dar  votul final a fost covârșitor în favoarea lupului. Oricum, varianta pe care o vedeți acum e una îmbunătățită. În primă fază, scrisul era greșit și culorile erau inversate“, au relatat surse diplomatice pentru cotidianul Adevărul.

Urmărește-ne și pe Google News

Steagul de luptă al dacilor avea forma unui cap de lup cu gura deschisă, care se continua cu un corp de balaur, era confecționat din material textil sau din piele care se umfla în bătaia vântului făcând un zgomot care imita urletul lupilor.

Miliardarul George Soros, activist pentru creșterea taxării, printre deținătorii de companii offshore în Paradise Papers CITEȘTE ȘI Miliardarul George Soros, activist pentru creșterea taxării, printre deținătorii de companii offshore în Paradise Papers

La sfârșitul lunii mai, ministrul Turismului îi anunța pe oamenii de afaceri din domeniu că și-a propus să schimbe brandul turistic al României, urmând să înlocuiască celebra frunză a Elenei Udrea cu o oaie, pentru a construi imaginea turistică a țării în jurul legendei Miorița.

FOTO România nu va avea oaia ca brand turistic, dar va avea lupul dacic ca logo pentru președinția UE
viewscnt
Afla mai multe despre
lupul dacic
presedintie ue
oaie