Fondul de investiții Bank Julius Baer & Co și-a vândut participația deținută la Braiconf

Fondul de investiții Bank Julius Baer & Co și-a vândut participația deținută la Braiconf
scris 6 iun 2016

Fondul de investiții Bank Julius Baer & Co a vândut participația de 25,1% pe care o deținea la Braiconf Brăila (BRCR), cel mai mare producător de cămăși din România, a anunțat fondul la Bursa de Valori București.

Un alt acționar important al companiei este Electroargeș, cu 17,63% din acțiuni, care, potrivit unor surse din piața de capital contactate de Profit.ro, este puțin probabil să fie cumpărătorul în tranzacția raportată.

Urmărește-ne și pe Google News

Fabrica de la Brăila a fost deschisă în 1950 cu 280 de angajați, iar în fabrică lucrează în prezent în jur de 1.000 de persoane.

Braiconf produce anual un milion de confecții pentru bărbați și femei. Compania are o rețea de 15 magazine la nivel național și un magazin online.

TOP Retailul modern din România s-a apropiat de pragul de afaceri de 10 mld euro în 2015, an în care și-a dublat profitul CITEȘTE ȘI TOP Retailul modern din România s-a apropiat de pragul de afaceri de 10 mld euro în 2015, an în care și-a dublat profitul

În primul trimestru al acestui an, producătorul a înregistrat o cifră de afaceri de 9,5 milioane de lei (2,1 milioane de euro), în creștere cu 16,7% comparativ cu perioada similară din 2015, și un pofit de peste 1 milion de lei (222.000 de euro), cu 70% mai mare.

În cei 65 de ani de activitate, Braiconf a produs 100 de milioane de cămăși, iar anul trecut s-a rebranduit pentru a atrage și alte categorii de clienți.

Braiconf s-a reinventat în nenumărate rânduri (…) Am învățat de la lecția fabricii ce îmbrăca doar domnii României, până la lecția lohn-ului și contractele cu unele dintre cele mai faimoase branduri de fashion din lume. Am reușit să supraviețuim unor perioade delicate (…) și am investit constant în noi tehnologii și în oameni. (…) În 2015 am trecut printr-un proces de rebranding, menit să cucerească noi segmente de public și să aducă brandul Braiconf mai aproape de tineriȚ, declara președintele Braiconf, Dan Simionescu.

Braiconf a investit și în dezvoltarea de servicii made-to-measure, ca parte a strategiei de a se extinde pe segmentul business.

Compania este listată pe piața BVB AERO. Producătorul a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 32, 3 milioane lei (7,26 milioane euro) și un profit de 2,1 milioane lei.

viewscnt
Afla mai multe despre
julius baer
braiconf
acțiuni
vânzare