Firmele vor prefera un furnizor unic pentru serviciile de comunicații și IT, anticipează Vodafone

Firmele vor prefera un furnizor unic pentru serviciile de comunicații și IT, anticipează Vodafone
scris 10 dec 2016

Volumul tranzacțiilor efectuate cu telefonul mobil, de la cumpărături online până la plata facturilor, va crește anul viitor, pe fondul creșterii numărului de utilizatori de smartphone-uri, care sunt folosite tot mai des și pentru culegerea de informații înainte de a face o achiziție. În același timp, firmele se vor orienta tot mai mult către alegerea unui singur furnizor pentru toate serviciile de comunicații și IT, potrivit analizelor transmise agenției News.ro de Vodafone, al doilea jucător de pe piața națională de telefonie mobilă.

În acest an s-a observat nu numai o creștere a numărului de utilizatori de smartphone-uri, dar și o evoluție a preferințelor acestora pentru terminale cu specificații tehnice superioare și cu ecrane mai mari. Această tendință se va menține și în 2017, potrivit reprezentanților Vodafone.

Urmărește-ne și pe Google News

”Aceasta evoluție va duce la un consum tot mai mare de conținut video pe dispozitive mobile și la diversificarea ofertei de acest gen pentru utilizatorii din Romania. De asemenea, ne așteptăm să crească volumul tranzacțiilor efectuate prin intermediul telefonului mobil, de la cumpărături online până la plăți de facturi”, afirmă reprezentanții Vodafone.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Firmele se orientează tot mai mult către alegerea unui singur furnizor pentru toate serviciile de comunicații și IT, tendință care se va păstra și anul viitor.

EXCLUSIV Comercianții primesc noi termene de la Finanțe pentru înlocuirea caselor de marcat CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Comercianții primesc noi termene de la Finanțe pentru înlocuirea caselor de marcat

De asemenea, companiile manifestă un interes crescut pentru servicii care se bazeaza pe tehnologii în cloud sau Internet of Things (IoT). Smartphone-ul a devenit parte integrantă din viața tot mai multor utilizatori, iar acest lucru este vizibil în creșterea gradului de folosire a social media si a interacțiunilor dintre firmele din telecom cu clienții prin intermediul canalelor digitale.

Veniturile din servicii de comunicații ale Vodafone România, al doilea jucător de pe piața locală de telefonie mobilă, au atins 179,2 milioane euro în al doilea trimestru al anului fiscal 2016-2017, încheiat la 30 septembrie 2016, în creștere cu 3,6% față de perioada similară a anului precedent.

Principalii competitori ai Vodafone pe piața din România sunt Orange, Telekom și Digi Mobil. La internetul mobil, cea mai mare viteză medie de descărcare, în trimestrul al treilea al acestui an, a fost înregistrată la compania Orange România (37,8 Mbps), urmată de Vodafone România (29,64 Mbps) și Telekom România (19,79 Mbps), potrivit unui raport publicat recent de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM).

viewscnt
Afla mai multe despre
firme
it
comunicatii
internet
furnizor
vodafone