Fashion Days va gestiona businessul de fashion al eMAG; ar putea deschide puncte de livrare și cabine de probă

Fashion Days va gestiona businessul de fashion al eMAG; ar putea deschide puncte de livrare și cabine de probă
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 18 nov 2015

eMAG a finalizat achiziția Fashion Days, după ce a primit avizele de la autoritățile de concurență din statele unde activează. Retailerul urmează să gestioneze divizia de fashion a eMAG, planurile de viitor incluzând extinderea capacității de depozitare, deschiderea de puncte de livrare și cabine de probă.

”În România am avut o prederogare, pentru că fondatorii plecaseră și managementul era în schimbare și nu puteam să lăsăm businessul să se ducă de râpă, aveam mulți clienți. Decizia finală de la Consiliul Concurenței am primit-o în septembrie, de la autoritățile de concurență din Ungaria în octombrie și de la cele din Bulgaria în această lună”, a declarat pentru profit.ro Răzvan Predica, CEO al Fashion Days.

Urmărește-ne și pe Google News

El a explicat că Fashion Days va fi verticala de fashion pentru business-ul ecommerce al eMAG, urmând să gestioneze atât platforma de fashion a eMAG, cât și cea a Fashion Days. Pe lângă, produsele companiilor de fashion prezente în marketplace, eMAG a dezvoltat și o marcă proprie de haine.

”Am trecut de la un site de campanii de flash sales, limitate în timp și stocuri, la un site care oferă colecții in–season și am renunțat la țările care nu erau profitabile. (…) Încercăm să beneficiem de sinergiile cu eMAG și studiem posibilitatea deschiderii de delivery points și cabine de probă”, a mai spus Predica.

Astfel, Fashion Days a devenit un magazin online clasic, cu un stoc mai mare disponibil și cu livrare rapidă. Potrivit companiei, în prezent, 50% din comenzi se livrează în mai puțin de 48 de ore.

De asemenea, Fashion Days lucrează la creșterea capacității depozitelor, cu cel puțin 20-30%, dar după eficientizarea și altor zone din depozite, aceasta se va dubla.

Predica spune că achiziția de către eMAG va aduce nu numai eficiență operațională, ci și accesul la o bază de 1,4 milioane de clienți anual.

În România, unde are afaceri anuale de 20 milioane euro, cei mai mulți clienți ai Fashion Days provin din București, Cluj, Timișoara, Brașov.

Fashion Days are trei depozite la ieșirea din Capitală spre autostrada București-Pitești de unde livrează produse către România, Ungaria și Bulgaria, dar și alte state. Până în acest an, Fashion Days avea operațiuni în nouă state din Europa de Est.

Și în acest an, Fashion Days va avea o campanie de Black Friday, valoarea totală a discounturilor oferite ridicându-se la 18 milioane euro.

De asemenea, compania estimează vânzări în creștere cu 30% față de Black Friday din 2014. Anul trecut discounturile oferite au totalizat 8,4 milioane euro. Cei mai activi consumatori au fost femeile – 75%.

Platforma Fashion Days cuprinde peste 500.000 de produse de la peste 1.000 de branduri, precum Calvin Klein, Michael Kors, Armani, Nike, Converse, Desigual, Guess, și va continua să-și extindă portofoliul. Retailerul online de modă are peste 4 milioane de clienți și peste 500 angajați.

Fashion Days a fost înființată în 2009 de antreprenori elvețieni, iar din 2011 este parte a grupului Naspers.

În aprilie anul acesta, eMAG a anunțat că preia Fashion Days.

Compania Dante International, care deține eMAG, este deținută de grupul sud-african Naspers - 75,7% și Iulian Stanciu - 24,3%.

viewscnt
Afla mai multe despre
fashion days
emag
achiziție