eMAG anticipează de Black Friday comenzi de 205 milioane de lei, în creștere cu 24% față de 2014

eMAG anticipează de Black Friday comenzi de 205 milioane de lei, în creștere cu 24% față de 2014
scris 17 nov 2015

Retailerul online eMAG, deținut de Dante International, estimează vânzări de 205 milioane de lei de Black Friday, în 20 noiembrie, în creștere cu 24% față de anul 2014, afirmă Iulian Stanciu, unul dintre acționarii Dante International.

“Anul trecut, eMAG a vândut de 165 milioane de lei în perioada de Black Friday, când au fost comandate și livrate 500.000 de produse. În acest an, ne-am propus vânzări de 205 milioane de lei și anticipăm că vor fi comandate și livrate 650.000 de produse”, a declarat Stanciu într-o conferință de presă.

Urmărește-ne și pe Google News

El a adăugat că Black Friday s-a transformat într-un fenomen de shopping cu un puternic impact social.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

“Anul acesta, 6,7 milioane de români intenționează să cumpere de Black Friday, conform unui sondaj al companiei, cu un milion mai mult față de 2014. Asta înseamnă peste o treime din populația României. Am muncit 9 luni pentru pregătirea evenimentului și sper să ne atingem obiectivul, să avem mulți clienți”, a mai spus Stanciu.

Reducerile vor fi aplicate la televizoare, telefoane mobile, laptop-uri, electrocasnice, produse de îngrijire personală și cosmetice, produse pentru casă și grădină, cărți, articole sportive, produse pentru copii și produse pentru mașină.

De asemenea, eMAG va vinde de Black Friday și autovehicule de la Ford, Fiat sau BMW.

În plus, peste 850 de magazine partenere care vând prin eMAG Marketplace sunt pregătite cu promoții pentru Black Friday.

La ediția din acest an, peste 1.200 angajați eMAG se ocupă de pregătirea evenimentului, 1.100 în zona de operațiuni și 100 în comercial. 

Pentru pregătirea Black Friday din acest an, eMAG a investit patru milioane de euro în echipamente IT și dezvoltare de software.

“Vrem să evităm experiențele neplăcute din anii precedenți, când unii clienți, sub 10%, au primit produsele mult mai târziu decât era prevăzut. Sistemul este pregătit să susțină 300.000 de vizitatori simultan”, a spus Stanciu.

El a evitat să anunțe ora când va începe Black Friday, dar a menționat că clienții vor fi anunțați prin intermediul aplicației eMAG.

Pentru livrarea produselor, eMAG a încheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus și DPD așa încât comenzile să ajungă la clienți în perioada 21 - 29 noiembrie.

Potrivit datelor eMAG, stocurile de produse numără 17.000 de televizoare, 60.000 de telefoane mobile, 10.000 de frigidere, 15.000 de laptopuri, 20.000 de jucării, 25.000 de parfumuri, 2.500 de scaune și canapele, 8.000 anvelope și 15.000 de cărți.

În 2014, Dante International a consemnat afaceri de 1,24 miliarde de lei, în creștere cu 50% față de anul precedent, și pierderi nete de 58,3 milioane de lei, în urcare de la 6,9 milioane de lei în 2013.

Compania este deținută de grupul sud-african Naspers - 75,7% și Iulian Stanciu - 24,3%.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
black friday
vânzări