Campania Black Friday la Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă din România, va fi lansată joi, 15 noiembrie, în jurul orei 19.00. Retailerul dispune de un stoc de produse cu 50% mai mare decât cel de anul trecut, respectiv peste 1,5 milioane articole vestimentare, încălțăminte, accesorii, cosmetice sau home&deco, cu discounturi ce vor ajunge până la 90%.
“Black Friday crește de la ediție la ediție și noi odată cu el. În cele 36 de ore dedicate campaniei Black Friday, anticipăm că vom vinde cât vindem într-o lună, adică aproximativ 35 milioane de lei, de la 24 milioane de lei în 2017. Comenzile prin aplicația noastră vor avea o pondere de 65%. Până miercuri, 21 noiembrie, vrem să livrăm 70% din comenzi”, spune Robert Berza, director general Fashion Days.
Retailerul a extins, pe parcursul anului, opțiunile de servicii de livrare și retur, furnizând clienților facilități unice pe piața de fashion din România.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Guvernul amână din nou, din lipsă de bani, acordarea a 500 de euro pentru educația permanentă a fiecărui nou-născut și intrarea în vigoare a venitului minim de incluziune“În premieră, de acest Black Friday, clienții vor putea returna orice comandă la oficiile poștale de pe întreg teritoriul țării și în showroom-urile eMAG - unde își vor primi banii pe loc”, a afirmat Berza.
În acest an, startul reducerilor de Black Friday va fi notificat în seara de 15 noiembrie în aplicația Fashion Days, unde clienții pot începe cumpărăturile mai devreme. La scurt timp, întreaga ofertă va fi disponibilă și pe fashiondays.ro.
La fel ca în edițiile precedente, Fashion Days le va oferi pasionaților de fashion branduri noi, cum ar fi Coach, Kate Spade, Dhamont, Dr. Martens, Koton. Acestea se alătură unuia dintre cele mai extinse portofolii din România, de peste 400 de branduri, precum: Nike, Guess, Fossil, Desigual, Puma, Esprit, Geox, Diesel, Pepe Jeans, Tissot, Trespass, Levi’s, Napapijri, US Polo, Michael Kors, Love Moschino, Emporio Armani.
Obiceiurile de consum ale clienților Fashion Days România arată că majoritatea preferă ora 22:00 pentru a comanda articolele vestimentare dorite, motiv pentru care evenimentul începe cu o seara înainte, respectiv 15 noiembrie.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Guvernul taie posturi vacante, în total peste 4.000. Marea restructurare a aparatului bugetar se face, de fapt, doar la ANAF, de unde dispar aproape 3.300 de posturi“Peste 60% dintre comenzi vin de pe un dispozitiv mobil, cu câteva ore înainte de miezul nopții. Sunt cifre care ne arată că decizia de a da startul reducerilor mai devreme este în concordanță cu dorințele și obiceiurile clienților noștri. Ne dorim să se simtă cât mai confortabil în timp ce se bucură de acest eveniment, așteptat, de către unii dintre ei, întreg anul”, continuă Robert Berza.
Fashion Days recomandă pentru un Black Friday cât mai plăcut să descarce din timp aplicația Fashion Days și să creeze un cont, apoi să adauge produsele dorite în Wishlist sau direct în coșul de cumpărături.
De asemenea, retaielerul recomandă salvarea datelor cardului pentru one-click pay (toate informațiile sunt păstrate în siguranță, plățile fiind realizate prin intermediul unor procesatori autorizați), activarea push notification (pentru a fi primii care aflați despre startul Black Friday) și algerea uneia dintre opțiunile de livrare: curier, showroom, Oficiu Poștal, “când vrei tu”.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Poșta lansează un nou serviciu, pentru clienți eMag și FashionDaysFashion Days are în oferta Black Friday peste 1,1 milioane de articole cu cel mai mic preț din an, dintre care mai mult 240.000 articole sportive, 130.000 perechi de încălțăminte de sezon, 90.000 de genți și ceasuri și 95.000 articole pentru copii.
Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.