FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, a introdus plata cu cardul la livrare în sistem multi-banking. Începând de săptămâna aceasta, clienții companiei, persoane fizice sau juridice, vor avea opțiunea de a achita contravaloarea transportului, folosind un card emis de una dintre băncile active în România, plata electronică a rambursului urmând să fie implementată în perioada imediat următoare.
”Plata cu cardul este rezultatul unui efort colectiv de peste 2 ani și, totodată, este răspunsul nostru la cererile clienților exprimate în ultima perioadă. Suntem convinși că va fi o soluție acceptată rapid atât de comercianții parteneri cât și de o bună parte a celor câteva zeci de mii de clienți cu care relaționăm constant, pe parcursul anului”, a declarat Felix Pătrășcanu, directorul general al FAN Courier.
Programul de plată electronic va fi implementat în două etape, prima care a debutat în București începând din această săptămână, oferind clienților posibilitatea de a achita doar contravaloarea serviciului de transport.
CITEȘTE ȘI Bucureștenii au șanse să scape de sauna din autobuzele RATB. Primăria va cumpăra 400 noi autobuze. Ce dotări vor aveaPentru a beneficia de această opțiune, clientul trebuie să solicite opțiunea de plată cu cardul a contravalorii transportului în momentul recepționării expediției.
Ulterior, pe măsură ce va crește numărul comercianților parteneri FAN Courier ce vor agrea și încasarea contravalorii produselor comercializate, curierii vor putea încasa prin POS Mobil și rambursul.
În acest sens, clientul expeditor va trebui să aleagă opțiunea de plată cu cardul, rambursarea banilor în cont fiind condiționată de acordul expeditorului în acest sens, prin semnarea unui act adițional cu FAN Courier și a unuia cu banca parteneră.
Soluția de plăți mobile dedicată FAN Courier a fost proiectată, dezvoltată și implementată de SymphoPay.
CITEȘTE ȘI Noile tarife Digi Mobil pentru roaming, valabile pentru toate abonamenteleSpre deosebire de alte soluții existente în piață, FAN Courier este prima companie de curierat care introduce plata cu cardul la livrare pentru orice bancă acceptatoare.
Astfel, comercianții și partenerii FAN Courier, care vor accepta această modalitate de încasare a rambursurilor, vor putea să folosească un flux direct de decontare în băncile care vor intra în parteneriat.
Primul partener în acest sens este Banca Transilvania, intersectarea portofoliului comun de clienți atât din mediul online cât și fizic realizând o sinergie optimă pentru acest proiect.
Noul sistem prezintă și avantajul că plata prin card nu generează clientului costuri suplimentare mai mari decât cele pe care le are la orice altă tranzacție prin intermediul băncii cu care lucrează.
FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu.
Compania a devenit în 2006 liderul pieței românești de curierat, poziție consolidată constant prin intermediul investițiilor și serviciilor cu valoare adăugată noi, introduse permanent.
FAN Courier deservește cei peste 30.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 5.300 de colaboratori și a unei flote auto de peste 3.200 de autovehicule.