FAN Courier, cel mai mare curier privat local, extinde serviciul Collect Point în parteneriat cu rețeaua PayPoint. Astfel, clienții vor avea posibilitatea de a ridica plicuri sau colete trimise prin FAN Courier de la cele mai apropiate magazine de proximitate PayPoint Colet Expres.
Serviciul va fi lansat într-o primă etapă în București, în 160 de locații, urmând ca până în partea a doua a anului să fie disponibil în cateva mii de magazine de proximitate din întreaga țară.
Collect Point poate fi accesat doar pentru colete care au o greutate maximă de 10 Kg.
”Statisticile noastre au arătat că nivelul de satisfacție a clientului crește atunci când vii cu o soluție viabilă, accesibilă și ușor de implementat. Clientul își dorește ca expediția lui să ajungă la timp la destinație și să primească în cel mai scurt timp comanda efectuată. Suntem convinși că parteneriatul cu PayPoint va fi unul de lungă durată și, mai ales, de succes dat fiind că PayPoint este, ca și FAN Courier, un furnizor de servicii cu acoperire națională, cu un istoric de peste 10 ani în România și o strategie de business bazată pe creștere organică” , a declarat Roxana Magopeț, directorul de marketing și PR al FAN Courier într-un comunicat remis Profit.ro.
CITEȘTE ȘI Grupul energetic italian Enel va investi 329 milioane euro în România, până în 2018Collect Point prin rețeaua PayPoint Colet Expres este cea mai nouă soluție de eficientizare a expedierilor clienților, introdusă de FAN Courier în ultimii ani, ca urmare a creșterii explozive a cererii de servicii în industria de curierat, dar si pentru a veni în întâmpinarea nevoii clienților și a reduce timpii de așteptare.
”Atributele rețelei PayPoint Colet Expres vor permite consumatorilor să își ridice coletele aproape de casă, fără să fie nevoiți să aștepte curierul într-un anumit loc, o anumită zi sau un anumit interval orar ori să călătorească distanțe mari pentru a-și ridica pachetul”, a afirmat Mugur Dogariu, șeful PayPoint România.
CITEȘTE ȘI Cât costă, în medie, un atac cibernetic? 4 milioane de dolari, cu pierderi mari de clienți. Cum îți construiești un business online sigur afli la WeLoveDigital.forum de la ministru și cei mai puternici jucători în domeniuÎn România, PayPoint și-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 și și-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, rețeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 11.000 de terminale iar compania are încheiate contracte cu 130 clienți importanți din domeniul telecomunicațiilor, al utilităților, al serviciilor financiare și nu numai.
Compania furnizează, de asemenea, servicii complete de încărcare electronică a cartelelor preplătite pentru toți jucătorii din industria de telefonie mobilă care furnizează acest tip de produs, precum și servicii de încărcare electronică pentru operatorii de telefonie fixă cu acces internațional și de Internet.
Totodată, PayPoint oferă serviciile de transfer de bani Western Union pe propriile terminale.
FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. Compania a devenit în 2006 liderul pieței românești de curierat.
FAN Courier deservește cei peste 40.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 5.350 de colaboratori și a unei flote auto de peste 3.200 de autovehicule.