EXCLUSIV Poșta lansează un nou serviciu, pentru clienți eMag și FashionDays

EXCLUSIV Poșta lansează un nou serviciu, pentru clienți eMag și FashionDays
scris 9 nov 2018

Poșta Română va lansa, luni, un serviciu care va permite clienților să returneze produsele comandate pe eMag și FashionDays, conform datelor obținute de Profit.ro. Denumit RETUR 30, serviciul va fi disponibil în cele peste 500 de oficii PostCollect din toată țara.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Operatorul poștal național va prelua mărfurile pe care clienții doresc să le returneze în termen de 30 de zile de la achiziție, le va transporta și livra la adresele indicate de către beneficiar.

Urmărește-ne și pe Google News

Clientul se va prezenta într-unul din cele peste 500 de oficii poștale PostCollect, cu produsul ambalat în condiții aferente coletelor poștale, și va înmâna oficiantului numărul AWB generat de site-ul retailerului după aprobarea cererii de retur.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
eMAG introduce un nou sistem - lansează un lanț de automate de livrare în benzinării, pregătit să fie extins la nivel național CITEȘTE ȘI eMAG introduce un nou sistem - lansează un lanț de automate de livrare în benzinării, pregătit să fie extins la nivel național

Timpul de livrare va fi de 3 zile lucrătoare de la data prezentării trimiterii în oficiul poștal.

Trimiterile PostCollect RETUR 30 vor putea fi monitorizate prin aplicația Track&Trace, de la prezentare și până la livrarea către beneficiar.

Lista oficiilor poștale PostCollect poate fi accesată la https://www.posta-romana.ro/gaseste-oficiu-postal.html.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
fashiondays
retur
produse
postcollect retur 30