PORR Construct a depus singura ofertă la licitația organizată de CFR pentru proiectarea și execuția lucrărilor de dublare a liniei de cale ferată între stațiile Mogoșoaia și Balotești, în lungime de 7,45 kilometri. Proiectul și alte lucrări vor asigura un transport direct de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni până în anul 2020, când Bucureștiul va găzdui meciuri din cadrul Campionatului European de Fotbal.
Subcontractorii PORR Construct sunt ISAF-Societate de Semnalizări și Automatizări Feroviare – 18,5%, Wiebe România – 8,5%, Geo-Serv SSRL – 0,5%, VCE Vienna Consulting Engineers – 2,75%, TIAB SA – 2,5% și Cornel&Cornel Topoexim SRL – 0,28%, iar terți - FCP Fritsch , Chiari & Partner ZT GmbH și PORR BAU GmbH.
Contractul a fost estimat la 51,1 milioane de lei fără TVA, din care proiectare – 2,66 milioane de lei fără TVA și execuție – 48,4 milioane de lei fără TVA. Valoarea eventualelor servicii și lucrări suplimentare este de 10,96 milioane de lei fără TVA. Acestea nu sunt incluse în valoarea estimată totală.
CITEȘTE ȘI FOTO Tentativă de furt al unui bancomat, în Bolintin Vale. Două persoane au folosit o substanță care a provocat o explozie, distrugând peretele bănciiProiectul va fi realizat din fonduri bugetare, conform anunuțului publicat de CFR în SICAP, noul Sistem Electronic de Achiziții Pubice (SEAP).
Durata contractului este de 17 luni, de la data atribuirii.
Dublarea liniei de cale ferată între stațiile Mogoșoaia și Balotești reprezintă unul dintre proiectele CFR SA pentru modernizarea liniei de cale ferată către Aeroportul Internațional Henri Coandă. Transportatorul feroviar a redeschis, în vara acestui an, circulația pe Podul Mogoșoaia, în urma finalizării lucrărilor de racordare a liniei București Nord - Urziceni la podul de cale ferată care supratraversează DN1A.
Compania Națională de Căi Ferate CFR și Baicons Impex SRL au semnat, în vară, un contract de 2,5 milioane lei pentru reactualizarea studiului de fezabilitate necesar modernizării liniei de cale ferată București Nord - Aeroportul Internațional Henri Coandă (AIHCB).
Contractul este finanțat din fonduri externe nerambursabile și are o durată de 12 luni.