Distribuitorul local Complet Electro Serv (CES) și-a listat atât brandurile proprii, cât și produsele din portofoliul de distribuție IT&C, electronice și electrocasnice pe platforma eMAG Marketplace, care reunește în prezent peste 2.000 de magazine partenere.
În urma acestui parteneriat, clienții eMAG vor avea acces la brandurile proprii ale CES, precum Myria, Vortex, Simbio și Everest, cât și la brandurile pentru care compania este distribuitor, și anume Promate, AUX, Faber, Lenovo (smartphones), Adata, Ecko,Trust, Cinemount și Cata.
“Listarea produselor pe platforma eMAG Marketplace reprezintă un pas înainte în creșterea vizibilității brandurilor noastre și face accesiblă achiziția lor de către clienții din mediul online“, a declarat directorul general al Complet Electro Serv, Cristian Camara, într-un comunicat remis Profit.ro.
Platforma eMAG Marketplace a înregistrat anul acesta o creștere accelerată și a ajuns la 2.000 de magazine partenere, care au peste un milion de produse listate.
Cumulat, oferta eMAG și eMAG Marketplace acoperă o gamă vastă de produse, de la telefoane, electronice, electrocasnice la jucării, produse de casă și gradină, mobilă și cosmetice, de la produse de îngrijire personală la articole sportive.
Platforma permite fiecărui magazin partener să își stabilească singur condițiile comerciale, taxele de livrare, politica și taxele de retur, dar și prețurile, atâta timp cât asigură clienților aceleași standarde de calitate cu care s-au obișnuit la eMAG.
Complet Electro Serv (CES) este o companie românească înființată în 1991, cu activitatea inițială de service specializat în electrotehnică.
În prezent, CES este unul dintre principalii producători și distribuitori de echipamente IT&C, electronice și electrocasnice din România. Acționarul majoritar este omul de afaceri Dan Ostahie, care deține și rețelele de magazine Altex și Media Galaxy.
CITEȘTE ȘI Stanciu, eMAG: Vom atinge afaceri de un miliard de euro în 2018. La anul, nivelul comenzilor va atinge acest pragAnul trecut, CES a raportat afaceri de 143,6 milioane de lei, de la 44,6 milioane de lei în 2014, și un profit net de 2,6 milioane de lei, comparativ cu 1,3 milioane de lei în urmă cu un an.
Companie românească înființată în 2001, eMAG este cel mai mare retailer local online, cu prezență și în Bulgaria, Ungaria și Polonia.
eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu.
Dante International a avut afaceri de aproape două miliarde de lei în 2015 pe toate piețele pe care activează.