eMAG, cel mai mare retailer online local, își continuă dezvoltarea și în offline și deschide al doilea showroom din București, în cadrul Galeriilor Titan. Noul showroom este primul pe care eMAG îl deschide în acest an, iar extinderea va continua și în țară.
Noul showroom va fi deservit de 70 de angajați și va avea în stoc peste 10.000 de produse.
“Am ales să deschidem un nou showroom în cel mai populat sector al Bucureștiului pentru a veni mai aproape de clienți cu o experiență foarte bună de shopping, care îi va convinge chiar și pe cei care nu au mai comandat până acum să facă primul pas în comerțul online. Estimăm că peste 150.000 de comenzi vor fi livrate anual aici. În plus, ne așteptăm ca, în cel mult doi ani, acest showroom să depășească vânzările celui din Crângași și să devină cel mai mare din acest punct de vedere”, a declarat Sorin Dinu, Retail Director eMAG într-un comunicat remis Profit.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
eMAG a deschis primul showroom în 2008, în București, în cadrul Grant Shopping Center din cartierul Crângași.
CITEȘTE ȘI Fuziune de 2 miliarde lei în retail-ul online românesc. Administratorul eMAG.ro va prelua firma din spatele fashiondays.roÎn prezent, retailerul deține magazine proprii în orașele Brașov, Constanța, Craiova, Galați, Oradea, Timișoara, Iași, Ploiești și Cluj-Napoca.
eMAG mai are două puncte de livrare proprii, în Băneasa și Pitești, și încă 202 de puncte de livrare deschise în parteneriat cu Poșta Română.
Afacerile eMAG (Dante International) au crescut cu 36,4% în 2015, la 1,7 miliarde de lei, potrivit datelor disponibile la Ministerul Finanțelor. Pierderea netă a companiei s-a dublat în 2015, la 119,3 milioane de lei.