Vola.ro, cea mai mare agenție de turism online din România, își propune ca până în luna august 2019 să ajungă la jumătate de milion de clienți de la lansare. La finalul anului 2018 peste 440.000 de români și-au cumpărat bilete de avion folosind Vola.ro.
În 2018, Vola.ro avut o cifră de afaceri de 9,2 milioane de euro, în creștere cu 33% față de 2017. De la începutul anului și până acum, Vola.ro a emis peste 160.000 de bilete de avion, iar cele mai cerute destinații rămân marile orașe europene, unde românii călătoresc la studii sau serviciu. Londra, Madrid, Paris, Roma sunt cele mai căutate destinații.
Turiștii români caută un bilet de avion o dată la 2 secunde folosind Vola.ro, jumătate dintre ei își rezervă biletul de avion pe un dispozitiv mobil și anual sunt înregistrate și rezolvate peste 320.000 de apeluri la serviciul de Relații cu Clienții Vola.ro disponibil non stop.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Indiferent dacă turiștii rezervă online sau offline, în topul produselor turistice achiziționate de aceștia se află biletele de avion și cazările la hoteluri. Transferurile la sau de la aeroport și serviciile de rent-a-car sunt cel mai puțin căutate de români. "Suntem deja în 12-lea an de activitate și am fost martorii migrării industriei din offline spre online. Mă bucur să văd că piața s-a rafinat și că turiștii sunt din ce în ce mai exigenți în a-și oferi încrederea unui agent de turism", a declarat Daniel Truică, co-fondator și CEO Vola.ro.
În 2015, Vola.ro a primit o investiție de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, același fond care a mai investit în România în Elefant.ro, InternetCorp, Zoot și Vector Watch. În 2018, Vola.ro a avut o cifră de afaceri de aproximativ 9,2 milioane de euro, în creștere cu 33% față de 2017.