Ursus Breweries a finalizat lucrările de extindere a capacității de producție a fabricilor din Brașov și Timișoara, investiție estimată la 22 milioane de euro

Ursus Breweries a finalizat lucrările de extindere a capacității de producție a fabricilor din Brașov și Timișoara, investiție estimată la 22 milioane de euro
scris 9 iun 2019

Ursus Breweries, cel mai mare jucător de pe piața berii din România, a finalizat o investiție de 22 milioane euro în extinderea capacității fabricilor de producție din Brașov și Timișoara, a declarat, pentru News.ro, un director în cadrul companiei, Robert Uzuna.

"Relevanța acestor investiții este cu atât mai mare cu cât Asahi (Grupul japonez care a cumpărat în 2017 Ursus Breweries) a decis ca prima țară în care investește este România, la doi ani după achiziția fostelor acțiuni SABMiller în Europa", a precizat Robert Uzuna.

Urmărește-ne și pe Google News

Lucrările aferente investiției s-au întins pe o perioadă de un an.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

"Capacitatea de producție a crescut în linie cu nevoia pieței. Ursus a crescut în ultima perioadă peste media pieței. Una din trei beri consumată în România provine din portofoliul nostru", a adăugat el.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, St. Stefanus, Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar și marca de cidru Kingswood.

De asemenea, compania a inaugurat sâmbătă primul loc de relaxare din țară în Brașov, orașul de origine al brandului Ciucaș și locul de inspirație pentru Poiana Ciucaș.  

Programul de reamenajare inițiat de Ciucaș va include în acest an cinci locuri de relaxare în 4 județe din țară, iar după Brașov va continua în: Prahova (Valea Doftanei), Iași (C.A.Rosetti) și Galați (Gârboavele).

Compania nu precizează care este valoarea totală a investiției.

Lacul Noua și Pietrele lui Solomon sunt cele două zone de relaxare din Brașov pe care Ciucaș a ales să le reamenajeze, oferindu-le brașovenilor și turiștilor locuri de picnic complet dotate și utilate pentru momentele lor de relaxare în natură.

"Știm cât de importante sunt momentele de relaxare în viața fiecăruia dintre noi. Iar atunci când ți se face dor de o ieșire în natură îți dorești să te poți relaxa în locuri amenajate și curate. Este în natura Ciucaș să protejeze natura și, pornind de la aceste dorințe ale românilor am căutat, în alte 4 județe din țară, zonele preferate de relaxare în natură și am început să le înfrumusețăm, făcând din acest lucru una dintre misiunile noastre", a spus Andrei Mihăilă-Crăciun, Senior Brand Manager Ciucaș.

Ursus Breweries, parte a grupului japonez Asahi, a realizat în 2017 o cifră de afaceri de 1,7 miliarde lei, ajungând la o cotă de piață de 43%.

viewscnt
Afla mai multe despre
ursus
asahi
extindere
investitie