UniCredit Bank a lansat o nouă ofertă tranzacțională adresată persoanelor fizice, prin 6 oferte personalizate în funcție de vârsta și veniturile clienților. Condiționat de folosirea serviciilor de mobile sau online banking (cu excepția categoriilor de clienți minori sau pensionari, exceptați de la această restricție), comisioanele sunt zero atât pentru administrarea conturilor, cât și pentru retrageri de numerar de la ATM-uri. În premieră pentru piața românească, banca permite clienților deținători de conturi să realizeze schimburi valutare la cursul BNR, la o anumită oră, în fiecare zi.
Între orele 13.15 și 14.15, în fiecare zi lucrătoare, clienții GeniusCont UniCredit pot realiza un schimb valutar de maxim 1.000 euro sau echivalent la cursul BNR, prin online sau mobile banking. Aceasta este una dintre facilitățile incluse în noua ofertă lansată de bancă pentru clienții persoane fizice, deocamdată unică în piață. “Nu mai oferă nimeni în piață așa ceva acum. Comisioane reduse la zero pentru anumite servicii mai există, dar când trebuie să schimbi bani e o cursă pentru cel care oferă cel mai bun curs din piață. Cel mai bun e, desigur, cursul BNR, dar acesta e greu de oferit, avem o volatilitate mare și există riscuri”, spune Sorin Drăgulin, Director Produse și Segmente Retail în cadrul UniCredit Bank.
Întervalul de o oră a fost imediat după momentul în care se anunță cursul de schimb calculat de BNR, tocmai pentru a limita consecințele acestei volatilități. Facilitatea este disponibilă pentru toate categoriile de clienți care pot accesa oferta GeniusCont, mai puțin pentru conturile deschise în numele minorilor.
CITEȘTE ȘI Proprietarii firmelor cu flote de transport apasă pedala afacerilor, soluțiile digitale permit dezvoltarea business-uluiCele 6 oferte tranzacționale GeniusCont lansate de UniCredit sunt: Junior (pentru minori), iCont (tineri între 18 și 24 de ani), Clasic (salariați care încasează cel puțin 700 de lei lunar prin contul deschis la UniCredit), Pensionar (petru pensionari), Gold (clienți cu încasări lunare de peste 5.000 de lei în cont sau care au la bancă economii ori investiții de peste 200.000 de lei) și Platinum (clienți care încaseayă lunar peste 20.000 de lei sau au economii ori investiții de cel puțin 900.000 de lei).
Pentru toate categoriile există o ofertă comună, care include comisioane 0 pentru administrarea lunară a contului curent, încasări în cont, utilizarea Mobile Banking și Online Banking, retragerea de numerar de la orice ATM din România și pentru plățile electronice în lei realizate către orice bancă din România. Accesibilă tuturor este și oferta de schimb valutar ″Happy Hour Exchange Rate″, precum și un bonus prin care clienții sunt recompensați cu 3 lei dacă achită minim 3 facturi de utilități într-o lună prin Online Banking, Mobile Banking sau Debit Direct.
Un bonus de 0,15 puncte procentuale la dobândă se acordă și celor care constituie la bancă depozite la termen, indiferent de maturitate sau de valuta depozitului. “În cazul depozitelor în euro, un astfel de bonus te duce la mai mult decât dublul dobânzii standard”.
Beneficii suplimentare apar în categoriile Gold și Platinum, care pot beneficia și de conturi curente în valută cu administrare gratuită, carduri de debit premium (Gold, respectiv Platinium) cu zero taxă pentru emitere și administrare, zero comision la retragerea de numerar de la orice ATM din lume, nu doar în România, sau asigurări gratuite de călătorie în străinătate sau pentru protecția cardului.
„Am creat această ofertă de produs pornind de la o analiză și o segmentare atentă a pieței din România deoarece ne dorim să răspundem cât mai bine nevoilor clienților noștri și să inovăm constant, astfel încât interacțiunea lor cu banca să fie cât mai ușoară. Fie că sunt la început de drum, fie că sunt în punctul culminant al carierei sau că se află la pensie, cei care optează pentru una dintre ofertele tranzacționale GeniusCont vor putea primi beneficii financiare, parte dintre ele unice pe piața din România, care răspund perfect nevoilor lor actuale. Ne menținem astfel promisiunea strategică de a dezvolta constant produsele și serviciile noastre astfel încât UniCredit să devină un jucător de top pe piața de retail din România”, arată Drăgulin.
Potrivit afirmațiilor sale, toată baza de clienți a băncii (circa 650.000 anul trecut) va fi mutată pe GeniusCont. În câțiva ani, banca își propune să ajungă la un million de clienți, cele mai mari eforturi fiind făcute pentru digitalizarea serviciilor și produselor.
Grupul italian UniCredit a obținut un profit consolidat în România de 47 milioane euro în prima jumătate a anului. Este prezent în 17 țări cu peste 8.500 de sucursale și 147.000 de angajați, fiind unul dintre cele mai mari grupuri bancare din Europa Centrală și de Est, unde realizează aproximativ 16% din veniturile sale. În România, grupul operează prin UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management, UCTAM, Pioneer Asset Management (divizie ce va fi preluată de Amundi) și UniCredit Business Integrated Solutions.