Jianu, CNIPMMR: O criză a forței de muncă în România este echivalentul unei crize economice

Jianu, CNIPMMR: O criză a forței de muncă în România este echivalentul unei crize economice
scris 13 mai 2019

Președintele Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR), Florin Jianu, a declarat luni că o criză a forței de muncă în România este echivalentul unei crize economice.

Acesta a declarat în cadrul unei conferințe de presă că deficitul de forță de muncă din România depășește 1 milion de oameni, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Rabla pentru electrice și electronice: Ministerul Mediului oferă vouchere pentru cumpărarea de televizoare. Câți bani economisești CITEȘTE ȘI Rabla pentru electrice și electronice: Ministerul Mediului oferă vouchere pentru cumpărarea de televizoare. Câți bani economisești
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

"O criză economică nu înseamnă neapărat deficit, nu înseamnă neapărat o scădere. O criză economică poate însemna și neatingerea potențialului economic. România poate să crească din punct de vedere economic mult mai mult decât o face în acest moment, numai că în momentul în care, în turism, nu ai oameni cu care să lucrezi, nu mai deschizi un al doilea restaurant, în momentul în care în construcții nu ai oameni cu care să lucrezi, nu mai faci o nouă construcție ș.a.m.d în toate domeniile. Nu poți să îți atingi potențialul de dezvoltare. Eu cred că trebuie să abandonăm această problemă, această dramă a României, că 4 milioane de români locuiesc afară, nu toți o duc bine, nu toți sunt fericiți, ci trebuie să ne luptăm noi, antreprenorii, să le oferim acea perspectivă de a se întoarce acasă", a declarat luni Florin Jianu, într-o conferință de presă.

O altă soluție este folosirea fondurilor europene sau aducerea unor angajați din Republica Moldova sau Ucraina, Serbia, unde sunt comunități de români.

La rândul său, Dragoș Anastasiu, președintele Grupului Eurolines, a subliniat că deficitul de forță de muncă din turism este considerabil, iar soluția pentru promovarea României este parteneriatul public-privat.

viewscnt
Afla mai multe despre
jianu
cnipmmr