Cifra de afaceri a TeraGlass, compania care deține portofoliul de tâmplărie termoizolantă al grupului TeraPlast, a avut o creștere de 26% în 2018, în condițiile în care capacitatea de producție a companiei a fost ocupată în proporție de 90%, a anunțat, miercuri, compania.
”Peste 70% din cifra de afaceri provine din activitatea de export, produsele TeraGlass ajungând anul trecut în 12 țări europene, precum Germania, Ungaria, Cehia, Austria, Slovenia sau Slovacia”, se arată în comunicat, scrie News.ro.
De altfel, 60% dintre clienții TeraGlass sunt din străinătate. În România, produsele TeraGlass se comercializează în special în marile magazine de bricolaj, potrivit companiei.
”Rețeaua de distribuție a TeraGlass a ajuns să deservească lunar, la export, peste 500 de magazine, iar acest lucru a fost posibil doar ca urmare a construirii unor parteneriate de lungă durată, bazate pe încredere, calitate și promptitudine. Produsele TeraGlass sunt apreciate pe piața externă, iar investițiile în curs de implementare ne vor ajuta să răspundem cererii ascendente de pe piața internă și cea externă”, a declarat directorul general al TeraGlass, Lorant Sas.
Cu o experiență de peste 10 ani în domeniu, fabrica TeraGlass, cu sediul în municipiul Bistrița, produce ferestre și uși din PVC, paneluri și panouri ornamentale și confecții din aluminiu, având o capacitate anuală de peste 120.000 de unități. În prezent, compania are 125 de angajați.
”În vederea extinderii capacității de producție, în 2018, TeraGlass a demarat un proiect finanțat prin schema de ajutor de stat, în valoare totală de 3,5 milioane de euro. Proiectul vizează crearea unui nou flux, complet automatizat, pentru producția ferestrelor și ușilor din PVC, proces ce va contribui la creșterea capacității de producție și a productivității muncii, suplinind cererea aflată în creștere”, se arată în comunicat.