Carrefour a deschis miercuri al 7-lea supermarket Market din Timișoara și a ajuns la o rețea de 111 magazine în acest format. Retailerul urmează să înceapă și remodelarea sub acest brand a supermarketurilor Billa preluate de la grupul german Rewe.
Noul supermarket din Craiova are o suprafață de 570 metri pătrați și o gamă de aproximativ 5.000 de produse.
Recent, compania a devenit proprietara a 86 de supermarketuri Billa, după finalizarea tranzacției parafate la finalul anului trecut.
CITEȘTE ȘI Impactul Legii "51% produse românești": Toate contractele din retail trebuie renegociate imediat, marii furnizori sunt favorizați, implicațiile fiscale majorează costurileTranzacția a fost autorizată de Consiliul Concurenței cu condiția respectării unor angajamente asumate voluntar de către Carrefour.
Astfel, Carrefour și-a luat angajamentul de a cesiona trei supermarketuri active pe piața din Brăila. Este vorba despre Carrefour Market Strada Școlilor, Carrefour Market Bd. Dorobanți și Billa Șos. Buzăului (Milcov).
Prin preluarea Billa, Carrefour România își întărește poziția pe segmentul de supermarketuri, ajungând la circa 200 magazine din acest format, iar cifra de afaceri totală va depăși 1,7 miliarde euro.
Carrefour mai deține 29 hipermarketuri ”Carrefour”, 43 magazine de proximitate ”Express”, 10 magazine de proximitate ”Contact” și un magazin online. Retailerul deține însă și patru magazine sub brandul Supeco.
Retailerul a obținut anul trecut o cifră de afaceri de 6,18 miliarde lei (1,39 miliarde euro), cu 13,4% mai mare comparativ cu 2014, și un profit net de 127,7 milioane lei (28,7 milioane euro), în creștere cu 9,6%.Rezultatele cumulează afacerile Carrefour România SA – hipermarketurile și Artima – supermarketurile. Grupul are peste 9.000 de angajați în România.