Dressbox, serviciul de închiriat rochii și accesorii lansat în aprilie 2014 de antreprenorul Daniel Penciuc, a ajuns în acest la afaceri de circa 100.000 euro și estimează dublarea acestei valori în acest an.
Față de cele câteva luni de activitate din 2014, afacerile Dressbox au crescut de 5,5 ori în 2015.
”Avem motive să ne așteptăm, în anul 2016, la o cifră de afaceri dublă față de anul precedent, mai ales urmărind creșterea vânzărilor de la un trimestru la altul. Optimismul nostru este dat și de feeback-ul pozitiv pe care îl primim din partea clientelor, care nu numai că revin și închiriază la următoarele evenimente la care participă, dar ne și recomandă prietenelor și cunoștintelor”, a declarat Daniel Penciuc, manager Dressbox.
În prezent, portofoliul Dressbox cuprinde peste 1.000 de ținute și bijuterii autentice de la peste 50 de designeri, precum Prada, Elisabetta Franchi, Oscar de la Renta, Gucci, Blumarine sau Burberry, iar în curând colecția va ajunge la 1.500 de rochii și accesorii.
Potrivit Dressbox, nunțile reprezintă principalele evenimente pentru care româncele se orientează spre închirierea rochiilor de ocazie. Vârful cererilor pentru ținute deosebite a fost atins în a doua jumătate a lunii august și în prima jumătate a lunii septembrie, când Dressbox a închiriat 400 de rochii și accesorii, dar și luna decembrie a fost una încărcată, cu ocazia petrecerilor de Crăciun și de Revelion.