Doar una din patru companii integrează toate canalele de vânzări în relația cu clienții

Doar una din patru companii integrează toate canalele de vânzări în relația cu clienții
scris 14 apr 2016

Doar una din patru companii integrează toate canalele de vânzări disponibile - online, rețelele sociale, dispozitivele mobile și magazin - în relația cu clienții, având astfel o imagine completă asupra interacțiunii cu aceștia, potrivit unui studiu al companiei de soluții software de business și tehnologie SAP.

”În era digitală, când consumatorii sunt întotdeauna în mișcare, este necesar ca business-urile să poată avea o imagine unică, de ansamblu, asupra clienților și a potențialilor clienți, care să le furnizeze informații consistente și relevante despre comportamentul de achiziție al acestora prin intermediul tuturor canalelor de marketing. Totuși, doar un sfert dintre companii au acces în timp real la date contextuale despre clienți și vizitatori”, arată studiul SAP.

Urmărește-ne și pe Google News

Conform cercetării, 61% dintre liderii de business sunt convinși că departamentele de vânzări și sistemele IT dedicate managementului relației cu clienții (CRM) pe care le dețin la momentul actual nu oferă toate informațiile necesare despre consumatori. În plus, doar 17% dintre afaceri sunt pregătite să suțină interacțiunea cu clienții prin intermediul dispozitivelor mobile.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

”Consumatorii de astăzi sunt întotdeauna conectați și bine informați, dar business-urile rămân în urma lor, atât din punctul de vedere al înțelegerii profilului clienților, cât și prin prisma conectării cu aceștia la nivel omnichannel. De aceea, companiile trebuie, mai mult decât oricând, să privească dincolo de simple sisteme CRM și să aleagă soluții menite să transforme la nivel digital experiența cu clienții, permițându-le acestora să interacționeze cu brandurile, într-un mod mai simplu, mai rapid și mai eficient”, a declarat Brian Walker, chief strategy officer, SAP Hybris.

viewscnt
Afla mai multe despre
sap
studiu
retail