Network One Distribution (NOD), liderul pieței de distribuție IT&C din România, a înregistrat anul trecut afaceri de 1,8 miliarde de lei, în coborâre cu 6,6% față de 2021, iar profitul net a scăzut cu 58,4%, la 19,26 milioane de lei.
Datoriile totale au atins 529,83 milioane de lei, cu 5,4% mai mult față 2021.
Creanțele au scăzut cu aproape 4%, la 254,69 milioane de lei.
Compania are 411 angajați, de la 412 în 2021.
CITEȘTE ȘI Gersim, cel mai mare distribuitor local de telefoane, are și cel mai mare profit din istoria companieiNOD distribuie branduri IT&C internaționale și mărci proprii, cum ar Serioux (produse IT), Horizon (televizoare), Heinner (electrocasnice), Heinner Home (textile pentru casă), U-Grow (produse pentru copii), Momki (jucării) și Pegas (biciclete).
De asemenea, compania furniează soluții cloud și servicii profesionale precum management al activelor software (SAM), migrare și instalare de soluții Microsoft, audit GDPR (regulamentul de protecție a datelor cu caracter personal) și soluții de tip city manager pentru gestionarea diferitelor procese automatizate în cadrul unei administrații publice.
CITEȘTE ȘI Ericsson în România: mai mult business, mai mult profitNOD este controlat în proporție de 89,5% de antreprenorul Iulian Stanciu, președintele executiv și acționar al grupului eMAG, cel mai mare retailer online din România.
Ceilalți acționari sunt Vlad Vasile Dumitru - 5,5% și Andrei Marian Militaru - 5%, potrivit termene.ro.