Cu afaceri în scădere, SN Radiocomunicații vrea să facă bani din panotaj stradal, prin închirierea unui teren în zona Snagov

Cu afaceri în scădere, SN Radiocomunicații vrea să facă bani din panotaj stradal, prin închirierea unui teren în zona Snagov
scris 14 mai 2020

Societatea Națională de Radiocomunicații (SNR), principalul jucător local în domeniul brodcastingului, prospectează piața pentru închirierea unui teren cu destinația panotaj stradal situat pe DN 1, la kilometrul 26, în satul Tâncăbești, comuna Snagov, județul Ilfov.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Terenul are o lungime de 250 metri și durata contractului va fi de un 1 an, cu posibilitatea prelungirii.

Urmărește-ne și pe Google News

Se pot contracta și subdiviziuni din cei 250 metri de expunere la DN1, pe care viitorul chiriaș își poate ridica propriile panouri publicitare (inclusiv, de mari dimensiuni).

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Media traficului zilnic în zonă este de 40.000 autovehicule/zi.

De asemenea, societatea vrea să închirieze un panou tip unipol cu față dublă  (4 m înălțime  x 14  m lățime).

FAN Courier începe în acest an construcția hub-ului din Cluj, o investiție de 5 milioane euro CITEȘTE ȘI FAN Courier începe în acest an construcția hub-ului din Cluj, o investiție de 5 milioane euro

"Consultarea de piata are in vedere estimarea preturilor pentru un panou publicitar si un teren de aproximativ de 30mp, cu expunere la DN1. Pretul închirierii va fi prezentat în 2 variante, fie pret închiriere pentru metrul patrat de teren, ținând cont de faptul ca amprenta la sol a unui  panou va fi în jur de 30-35 metri patrați, iar terenul asigura expunerea la DN1, fie pret închiriere pentru un panoul deja amplasat, panou care are dimensiunile. 4 m înălțime  x 14  m lațime și  care asigură expunerea directă la DN1", se arată într-un document.

Consultarea se va încheia la 25 mai.

SNR este cel mai mare jucător local în domeniul broadcasting-ului (difuzare și transport programe radio și TV). De asemenea, sub brandul Radiocom, compania este furnizor de rețele și servicii de comunicații, transfer de date și Internet. 

În 2019, compania a obținut o cifră de afaceri de 256,3 milioane de lei, în scădere cu 2,3% față de anul precedent, iar profitul a coborât cu 45%, de la 337.681 lei la 186.610 lei, potrivit datelor preliminare transmise la solicitarea Profit.ro.

viewscnt
Afla mai multe despre
snr
radiocom
inchiriere
teren
panou
consultare