Cosmetic Plant a avut afaceri cu 20% mai mari la nouă luni

Cosmetic Plant a avut afaceri cu 20% mai mari la nouă luni
scris 21 oct 2015

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători români de cosmetice, a încheiat primele nouă luni cu afaceri mai mari cu 20%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, și a finalizat o nouă investiție în fabrica de la Cluj-Napoca, a anunțat compania.

Astfel, Cosmetic Plant a raportat în primele nouă luni o cifră de afaceri de circa 7,2 milioane de lei (1,6 milioane de euro).

Urmărește-ne și pe Google News

”Această evoluție a fost determinată de mai mulți factori printre care se numără lărgirea rețelei de distribuție, creșterea numărului de lanțuri de hipermarketuri cu care colaborăm și, respectiv, mărirea gamei sortimentale Cosmetic Plant comercializată de către magazinele partenere”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

În perioada menționată, Cosmetic Plant a finalizat o investiție în retehnologizarea liniei de producție din fabrica din Cluj-Napoca, proiect cofinanțat de Uniunea Europeană, care a avut ca obiect achiziționarea a două utilaje, unul de umplut tuburi cu alimentare automată și unul de umplut pliculețe cu creme și lichide.

"Investiția în cele două utilaje s-a ridicat la 700.000 de lei (circa 160.000 de euro) și va avea un puternic impact în business-ul companiei în perioada următoare. Astfel, utilajul de umplut tuburi va crește capacitatea pe acest segment cu 60%, în timp ce utilajul de umplut pliculețe ne va ajuta să ne creștem vizibilitatea cu ajutorul unor campanii de sampling”, a mai spus Susana Laszlo.

Anul trecut, compania a mai realizat o investiție cofinanțată prin fonduri UE în valoare de 600.000 lei (circa 135.000 euro) pentru creșterea capacității de producție și retehnologizare.

În ceea ce privește exporturile, acestea au crescut cu aproape 145% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

"În prima parte a anului am început să exportăm în țări noi precum Iordania, Portugalia și Republica Moldova, iar în a doua parte a anului am pus accent pe consolidarea relațiilor cu partenerii străini existenți. Astfel, relația cu Republica Moldova este foarte promițătoare, iar în Ungaria am reușit, prin intermediul reprezentanței deschise anul trecut, să pătrundem în noi lanțuri de farmacii”, a subliniat Susana Laszlo.

Produsele companiei mai sunt livrate și în Grecia, Germania, Marea Britanie, Liban și Austria.

”Ținând cont de investițiile realizate și de gamele nou lansate, pentru acest an mizăm pe atingerea unui business de circa 2milioane de euro, în creștere cu 20% față de 2014”, a încheiat Susana Laszlo.

Cosmetic Plant este o afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, de farmacista Ileana Mester.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 13 game. Până la sfârșitul lunii noiembrie, compania va mai lansa două game noi de produse.

Produsele companiei sunt prezente la nivel național în rețelele Auchan, Cora - România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedium, Plafar și alte magazine naturiste din țară. 

Printre principalii competitorii companiei se numără Farmec, Elmiplant, Gerocossen.

viewscnt
Afla mai multe despre
cosmetic plant
afaceri
investiții
cosmetice