După doi ani în care a închis un magazin, a vândut terenul proiectului din Brașov și au apărut zvonuri de vânzare, retailerul franco-belgian Cora anunță investiții în dublarea suprafeței Cora City Park din Constanța și dezvoltarea puternică pe online, unde va lista toate produsele din magazinele clasice. De asemenea, compania a anunțat că analizează și alte oportunități de extindere și lansarea serviciilor Drive în toate hipermarketurile din București.
”Anul 2015 a fost un an bun pentru Cora România iar rezultatele ne motivează și ne obligă în același timp să menținem performanța. La Constanța avem două magazine și am decis să extindem Cora City Park pentru a oferi o experiență plăcută la cumpărături constănțenilor și turiștilor care vin pe Litoral”, a declarat într-un comunicat Philippe Lejeune, CEO Cora România.
Tot în acest an, Cora România va deschide trei noi puncte Drive la magazinele Cora Pantelimon, Cora Sun Plaza și Cora Alexandriei, din București, și va continua să investească în modernizarea și optimizarea activității rețelei de hipermarketuri.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Totodată, Cora a anunță o dezvoltare puternică pe online prin listarea tuturor produselor din magazinele în clasice pe plaforma online. Pentru început, magazinul virtual va avea peste 30.000 de produse, urmând ca până la sfârșitul anului să fie disponibile spre vânzare online peste 50.000 de produse, menționează compania.
”Este o premieră pentru retailul românesc ca toate produsele din hipermarketuri să poată fi achiziționate și pe Internet. Practic, hipermarketul virtual Cora este o copie a celui clasic. Anul acesta, așadar, dezvoltăm acest segment, mizând pe interesul crescut al românilor pentru online, care se înscrie în tendințele europene”, a mai spus Philippe Lejeune.
Deși în 2011 anunțase planuri de expansiune cu încă 20-25 de magazine, ultimul an de extindere pentru Cora fost 2013, când a deschis două hipermarketuri - în AFI Ploiești și în Constanța. Anul trecut însă, compania a închis un magazin la Arad și a vândut către AFI terenul din Brașov pentru care avea un proiect mai complex, cu centru comercial, hipermarket, birouri, hotel.
Totodată, asupra companiei au planat zvonuri de vânzare.
Afacerile retailerului au crescut în 2014 cu 6%, la 1,7 miliarde lei (380 milioane euro), dar și-a adâncit pierderile la 25 milioane lei (5,6 milioane euro), de la 14,5 milioane lei în 2013.