Kaufland vrea să intre în comerțul online până în 2017, compania nu a avansat o dată pentru România

Kaufland vrea să intre în comerțul online până în 2017, compania nu a avansat o dată pentru România
scris 16 feb 2016

Retailerul german Kaufland vrea să-și lanseze operațiunile online până în 2017, pentru care va dezvolta un departament special, potrivit planetretail.net, care citează publicația germană Lebensmittel Zeitung. Planurile includ și piața din România, dar reprezentanții Kaufland România nu au avansat o dată.

”Acest demers este unul deosebit de important atât pentru noi, cât și pentru piața de retail, însă pentru moment nu vă putem oferi un termen exact aferent lansării platformei de comerț online Kaufland România”, au declarat la solicitarea PROFIT.ro reprezentanții Kaufland.

Urmărește-ne și pe Google News

Aceștia au arătat că și produsele alimentare vor juca un rol important în comerțul online.

”Întrucât în magazinele noastre produsele alimentare reprezintă nucleul activității pe care o desfășurăm, cu siguranță acestea vor juca un rol  important și în comerțul online”, au mai spus reprezentanții Kaufland.

În piața locală, retailerul francez Carrefour deține un magazin online, Metro activează online pe partea de birotică, Mega Image a dezvoltat o platforma e-commerce împreună cu eMag, iar Cora merge pe sistemul Drive.

Kaufland este cel mai mare retailer din România, cu afaceri de 1,8 miliarde euro în 2014 și peste 14.300 de angajați la sediul central în București, în magazine și la centrele logistice situate în Parcul Industrial Ploiești si Turda.

În prezent, rețeaua numără 108 hipermarketuri.

Compania este parte a grupului german Schwartz, prezent în România și cu rețeaua de discount Lidl.

În prezent, Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări: Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croația, Bulgaria și România.

viewscnt
Afla mai multe despre
kaufland
lansare
comert online