Clienții ING Bank nu pot folosi serviciul de internet banking. Banca spune că lucrează la remedierea problemei

Clienții ING Bank nu pot folosi serviciul de internet banking. Banca spune că lucrează la remedierea problemei
Mihai Baniţă
Mihai Baniţă
scris 15 dec 2017

Serviciul Home’Bank al băncii olandeze ING Bank funcționează cu dificultate încă de la ora prânzului. Clienții spun că nu au putut face plăți sau să încaseze bani într-o zi de salariu și se plâng de problemele tot mai dese ale sistemului de internet banking. Banca spune că lucrează la remedierea situației. 

Clienții ING pot utiliza cardurile pentru cumpărături, iar în rețeaua de Self’Banks pot verifică fondurile, retrage bani sau pot face plăti între conturile ING în parametrii normali, arată banca într-un comunicat.

Urmărește-ne și pe Google News

"Întreagă echipa ING lucrează la remedierea situației și restabilirea completă a funcționării sistemului Home’Bank. Continuăm să ne informăm clienții prin intermediul ing.ro și pe canalele de social media", scriu reprezentanții băncii.

ING a comunicat prima oară defecțiunea în jurul orei 12. Clienții băncii reclamau, pe pagina de Facebook, că sistemul de internet banking funcționează cu întreruperi în ultima perioadă. Cei mai nemulțumiți sunt cei care aveau de făcut plăți către salariați sau de încasat salarii astăzi. Unii clienți reclamă și că nu pot face plăți on line cu cardul. 

Banca olandeză a avut o cădere totală a sistemului de carduri în septembrie 2016, când clienții n-au mai putut face plăți sau retrage bani timp de peste 9 ore.

O nouă lovitură pentru bănci: OTP Bank pierde al treilea proces pe clauze abuzive cu ANPC CITEȘTE ȘI O nouă lovitură pentru bănci: OTP Bank pierde al treilea proces pe clauze abuzive cu ANPC

ING este una dintre cele mai importante bănci din România când vine vorba de portofoliul de carduri și cea mai importantă în privința tranzacțiile on line.

Banca a terminat luna septembrie 2017 cu aproximativ 1.100.000 clienți activi în portofoliu (cu 120.000 mai mulți față de acum 12 luni). 665.000 dintre aceștia încasează venituri recurente într-un cont ING, cu 23% mai mult față de septembrie 2016.

ING avea, în septembrie, mai mult de 750.000 de utilizatori activi în Home’ Bank. În medie, un client accesează platforma de internet banking o dată la trei zile. În consecință, și interacțiunile cu platforma au crescut cu 57%, iar vânzările prin platformă cu 47% față de finalul lunii septembrie 2016.

Sucursala din România a ING a raportat un profit net de 391 milioane de lei la nouă luni, similar celui obținut aceeași perioadă a anului trecut, când rezultatul a fost influențat, însă, de veniturile extraordinare obținute din vânzarea acțiunilor deținute la Visa Europa către Visa Inc.

viewscnt
Afla mai multe despre
ing bank
probleme carduri
internet banking