Carrefour Romania a lansat astăzi aplicația CarrefourPay, pe care clienții hipermarketurilor și supermarketurilor rețelei o pot instala pe telefonul mobil și pot plăti rapid și în deplină siguranță cumpărăturile, își pot genera facturile fiscale și pot afla imediat prețul produselor la raft.
Aceasta este propria aplicație a retailerului. Și până acum clienții Carrefour și-au putut plăti cumpărăturile la casele de marcat direct de pe smartphone, prin aplicația mobilPay Wallet, portofelul digital dezvoltat de NETOPIA mobilPay.
Aplicația mobilă CarrefourPay este disponibilă pe site-ul Carrefour (www.carrefour.ro/pay), în AppStore și în Google Play și poate fi descărcată gratuit.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Aflarea prețului pe care-l vor achita la casele de marcat și generearea de facturi fiscale nu sunt condiționate de înregistrea unui card bancar în aplicație.
“CarrefourPay este o soluție extrem de user-friendly, cu o interfață intuitivă, eficientă și ușor de folosit, doar prin parcurgerea a 3 etape simple: verificarea prețului unui produs, prin scanarea codului de bare, plata cumpăraturilor în deplină siguranță și eliberarea rapidă a facturii fiscale. Aplicația funcționează foarte simplu. Dupa scanarea codului QR de la casa de marcat, suma la plata este afișată direct pe ecranul smartphone-ului și poate fi aprobată de clienți printr-o simplă atingere”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing, Carrefour România.
Pentru a plăti cu mobilul, clientul trebuie să activeze cardul bancar în aplicație. Odată activat cardul in aplicație, în caz de furt sau pierdere, cardul nu poate fi folosit de către o altă persoană.
În România, grupul francez Carrefour numără 282 de magazine dintre care 31 hipermarketuri 'Carrefour', 111 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact', un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 86 de magazine Billa.
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa.