Rewe România continuă extinderea rețelei Penny Market în România și deschide cinci magazine noi în luna noiembrie, în Satu Mare, Tomești (Iași), București, Buftea și Oradea, și ajunge la o rețea de 185 de unități la nivel național.
Prima deschidere va avea loc pe 2 noiembrie în Satu Mare (Unio - B-dul Lucian Blaga, nr. 35). Noul supermarket are o echipă de 16 angajați, o suprafață de 1.440 metri pătrați și asigură 56 de locuri de parcare.
Noul Penny Market din Tomești, județul Iași, va fi inaugurat pe 16 noiembrie, pe strada Profesor Petru Olteanu 61A. Unitatea are 14 angajați, o suprafață de 1.181 metri pătrați și 52 de locuri de parcare.
CITEȘTE ȘI Profi s-a extins în octombrie cu 14 magazine, șase numai săptămâna aceastaPe 23 noiembrie Penny Market va deschide două noi magazine în București și Buftea.
Magazinul din București (Șoseaua Gherase, nr. 66-70) va asigura 90 de locuri de parcare, va avea 16 angajați și o suprafață de 1.402 metri pătrați.
Noul Penny Market din Buftea, situat pe strada București - Târgoviște nr.139, va asigura 53 de locuri de parcare, va avea o suprafață de 1.305 metri pătrați și 16 angajați.
Pe 30 noiembrie va fi inaugurat noul Penny Market din Oradea, pe strada Sovata, nr. 4. Magazinul se va întinde pe o suprafață de 1.354,55 metri pătrați, va avea 15 angajați și 56 de locuri de parcare.
Toate cele cinci noi construcții sunt ridicate de REWE România pe formatul standard Penny Market, grupul german ajungând la finalul lunii noiembrie, împreună cu rețeaua XXL Mega Discount, la 193 de magazine operaționale.
De altfel, Rewe România va închide pe 31 decembrie 2016 cele 8 magazine XXL Mega Discount, iar în 2017 va redeschide șase dintre ele sub brandul Penny Market și va renunța la unitățile din Sibiu și Galați. Compania a precizat anterior că nu va renunța la niciun angajat, toți având posibilitatea să se alăture echipei Penny Market.
CITEȘTE ȘI Mega Image, la două magazine distanță de pragul de 500 de unitățiRewe România a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere a afacerilor dintre cele cinci piețe unde grupul german Rewe este prezent, de 13,8%, până la 2,65 miliarde de lei (597 de milioane de euro). Totodată, profitul net al companiei a avansat cu 13%, la 12,8 milioane de lei (2,9 milioane de euro).
Grupul german a deschis primul magazin pe piața locală în 2005, iar în prezent numără 180 de magazine Penny Market.
La sfârșitul anului trecut, acționarii au decis ca activitatea grupului să se concentreze în viitor pe dezvoltarea business-ului de discount, după vânzarea supermarketurilor Billa grupului Carrefour.
Principalul concurent al retailerului pe segmentul pe care activează este Lidl.
Fondat în 1927 în Koln, Rewe este unul dintre cele mai importante grupuri de retail și turism din Germania, dar și din Europa. Cu aproximativ 330.000 de salariați în 12 țări europene, grupul are 15.000 magazine iar în 2014 a înregistrat o cifră de afaceri de peste 51 de miliarde de euro.