BMW renunță la contractul de sponsorizare de 800 de milioane de euro cu Bayern Munchen

BMW renunță la contractul de sponsorizare de 800 de milioane de euro cu Bayern Munchen
scris 19 mai 2019

Alianța dintre constructorul de automobile BMW și clubul Bayern Munchen prevăzută din anul 2025 nu va mai avea loc, a anunțat campioana Germaniei.

Clubul bavarez a precizat, într-un comunicat, că ''discuțiile pentru încheierea unui parteneriat au fost întrerupte din cauza lipsei unei relații de încredere și Bayern nu dorește să se exprime pentru moment asupra motivelor acestei decizii'', potrivit Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
Italia investighează Google pentru că ar fi abuzat de poziția dominantă pe piața dispozitivelor smart, în detrimentul Enel CITEȘTE ȘI Italia investighează Google pentru că ar fi abuzat de poziția dominantă pe piața dispozitivelor smart, în detrimentul Enel

Anterior, un oficial al BMW a declarat pentru publicația germană Der Spiegel că negocierile au picat și compania auto nu va mai sponsoriza clubul de fotbal.

BMW urma să ia locul companiei Audi ca principal sponsor al clubului începând cu 2025. Contractul de sponsorizare pe 10 ani avea o valoare de 800 de milioane de euro, plus preluarea unui pachet de circa 8% din acțiunile deținute de Audi la compania care administrează echipa de fotbal.

Bayern Munchen, care a câștigat sâmbătă cel de-al șaptelea titlu consecutiv în Germania, este pe locul patru în topul cluburilor după venituri, cu încasări de aproape 630 de milioane de euro în sezonul 2017-2018, potrivit firmei de audit și consultanță Deloitte.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw
bayern munchen
audi
sponsorizare