Retailerul online specializat în produse de frumusețe Aoro (www.aoro.ro), cu afaceri de 18 milioane de euro în 2016, începe un amplu proces de relansare pe piața din România. Astfel, Aoro devine Aoro by Notino și peste câteva luni își va schimba denumirea complet în NOTINO (www.notino.ro), se arată într-un comunicat remis Profit.ro.
Schimbarea are rolul de a-i informa pe cumpărătorii din România că Aoro face parte din grupul internațional NOTINO, unul dintre cei mai mari retaileri online specializat în produse de frumusețe din Europa, prezent în 16 țări.
În România, Aoro s-a lansat în 2009 și are peste jumătate de milion de clienți. În 2016, retailerul a avut o cifră de afaceri de peste 18 milioane de euro, cu peste 15% în plus față de 2015.
CITEȘTE ȘI DOCUMENT Adrian Diță, director la Vodafone și Telekom, a fost propus la șefia ANCOMGrupul internațional NOTINO a fost fondat în 2004 de către antreprenorul de origine cehă Michal Zámec. Sediul logistic global al companiei se află în Brno (Cehia), iar firma are birouri în mai multe țări. Cifra de afaceri a grupului NOTINO în 2016 a fost de 220 de milioane de euro.
Compania este prezentă azi în 14 țări din Europa (Franța, Italia, Germania, Austria, Spania, Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria, Bulgaria, și România) precum și în SUA și Marea Britanie, și are în plan extinderea în peste cinci noi piețe până la finalul acestui an.
În urmă cu două luni, grupul a achiziționat unul dintre cei mai vechi retaileri tradiționali specializați în produse de frumusețe din Germania, Mussler, cu sediul în Stuttgart și experiență de peste 80 de ani pe piață.
CITEȘTE ȘI Prețurile apartamentelor, în creștere. După București, Cluj-Napoca și Timișoara, încă un oraș depășește pragul de 1.000 euro/mpDe la lansarea sa, grupul a activat în diversele piețe sub mai multe denumiri (de exemplu aoro.ro în Romania, sau parfums.cz în Cehia).
La finalul anului trecut, managementul grupului a decis să integreze toate operațiunile sale sub brandul NOTINO.
Procesul de rebranding a început atunci în Cehia, Germania și Austria, și continuă anul acesta cu piețe cheie, cum este și România.
La conducerea activităților de marketing și comunicare ale grupului internațional se află, începând cu 1 martie 2017, expertul român în comunicare Gabriela Lungu, cu funcția de Global Chief Marketing Officer.
Notino are peste 1.000 de angajați în cele 16 țări în care activează.