Femeile cheltuiesc, în medie, 250 lei pentru parfumurile preferate și fac o nouă achiziție o dată la trei luni, potrivit retailerului de produse fashion și de înfrumusețare SOLE Luxury Boutique, cu afaceri de anuale de peste 8 milioane euro.
Comportamentul de achiziție este influențat în principal de noutățile sau ofertele de preț existente în magazinele fizice și online, ceea ce demonstrează că femeile nu rămân fidele unui singur parfum, ci folosesc mai multe arome, în funcție de ocazie.
Cu toate acestea, Sole arată că, deși parfumurile sunt schimbate destul de des, româncele preferă să rămână în zona unui singur producător, printre cele mai apreciate branduri numărându-se Lancome, Yves Saint Laurent și Tom Ford.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”De regulă, clientele apelează la comenzile online cu scopul de a comanda un parfum deja deținut sau un produs asemănător, pe care îl aleg în funcție de notele conținute și cunoscute. De asemenea, achizițiile în mediul online reprezintă rezultatul testărilor din magazinele fizice”, spune Angela Țiboc, director al Diviziei Fashion&Lifestyle a Sole.
Compania Sole este deținută de Angela și Tudor Țiboc, acționari ai distribuitorului de produse electronice QuickMobile.
Sole comercializează parfumuri, cosmetice, genți, ochelari, gadgeturi și accesorii tech de lux. Printre brandurile prezente în magazinele Sole se numără Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Prada, Escada, Roberto Cavalli, Clinique, dar și branduri exclusiviste precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9.
Produsele pot fi achiziționate atât prin intermediul magazinului online, cât și direct în magazinele din București, Cluj-Napoca, Baia Mare sau Nunberg, Germania.