EXCLUSIV Produsele comandate prin eMAG vor putea fi ridicate din 600 de oficii ale Poștei Române până la finele anului

EXCLUSIV Produsele comandate prin eMAG vor putea fi ridicate din 600 de oficii ale Poștei Române până la finele anului
scris 11 apr 2017

Pe fondul rezultatelor bune, Poșta Română vrea să extindă parteneriatul cu eMAG prin care operatorul național de servicii poștale livrează colete către clienții retailerului online. Astfel, numărul oficiilor în care va fi disponibil serviciul PostCollect va crește de trei ori în acest an, de la 202 la 600, a declarat pentru Profit.ro directorul general al Poștei Române, Andrei Stănescu.

“Parteneriatul cu eMAG merge foarte bine, cifrele sunt în creștere de la o lună la alta. Numărul oficiilor în care va fi disponibil serviciul PostCollect va crește etapizat până la finele anului, de la 202 în prezent la 600 în decembrie 2017. Numărul de colete eMAG livrate prin rețeaua noastră a atins 60.000 în 2016, cu un maxim de 100.000 în perioada Black Friday. Pentru acest an, cifrele estimative arată că vom ajunge la 150.000 de colete pe lună”, a afirmat Stănescu.

Urmărește-ne și pe Google News
Vodafone pierde procesul cu ANCOM pentru neaplicarea plafonului maxim la internet mobil în roaming CITEȘTE ȘI Vodafone pierde procesul cu ANCOM pentru neaplicarea plafonului maxim la internet mobil în roaming
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

În ultimii ani, comerțul electronic a cunoscut în România o dezvoltare fulminantă și a fost principalul motor de creștere a afacerilor curierilor privați.

Prin parteneriatul cu eMAG, cel mai mare retailer local online, Poșta Română a urmărit să recupereze terenul pierdut în favoarea celorlalți jucători de pe piață și să completeze pierdere de venituri din reducerea activității poștale.

În cadrul serviciului PostCollect, lansat în 2015 în două oficii din Târgoviște și Buzău, operatorul național de servicii poștale preia, sortează și livrează coletele partenerului la sediul subunităților poștale participante, în funcție de alegerea clientului. Aceasta poate fi făcută printr-un singur click, pe site-ul retailerului.

Toate unitățile selectate au ghișee special dedicate acestui serviciu, cu program extins - seara și în weekend.

Expedițiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, până la livrare.

Auchan scapă de amenda Concurenței de aproape 24 milioane de lei, pe motiv de prescriere CITEȘTE ȘI Auchan scapă de amenda Concurenței de aproape 24 milioane de lei, pe motiv de prescriere

Destinatarii sunt avizați de către eMAG, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate Poștei Române. După sosirea coletului la punctul de livrare, destinatarii sunt anunțați, tot prin SMS, că expediția este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poștal.

Livrarea coletelor va fi la sediul oficiilor poștale prin intermediul ghișeelor dedicate și vizibil semnalizate, clientul având opțiunea deschiderii coletului pentru verificarea conținutului.

WeLoveDigital.forum Ministrul Comunicațiilor anunță: Poșta va fi capitalizată în acest an cu 170 milioane lei CITEȘTE ȘI WeLoveDigital.forum Ministrul Comunicațiilor anunță: Poșta va fi capitalizată în acest an cu 170 milioane lei

Conform contractului încheiat, Poșta Română poate păstra coletele avizate în oficiile poștale timp de 7 zile calendaristice, de la data preluării lor de la eMAG.

eMAG.ro este administrat de Dante International și a raportat în 2015 afaceri de 1,7 miliarde de lei, în creștere cu 36,4% față de anul precedent. Pierderea netă a companiei s-a dublat în 2015, la 119,3 milioane de lei.

Acționarii companiei sunt grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu.

Cu afaceri de peste un miliard de lei, Poșta Română este cel mai mare jucător de profil, deținut de Ministerul Comunicațiilor - 75% și de Fondul Proprietatea (FP) - 25%.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
posta romana
parteneriat
postcollect