Compania de externalizare a proceselor de HR Smartree a obținut, în primul semestru, o cifră de afaceri de circa 5,5 milioane de euro (24,65 milioane lei), în creștere cu 33% comparativ cu perioada similară a anului trecut, evoluție susținută de cererile în creștere pentru forța de muncă temporară din trimestrul al doilea.
La aceasta s-a adăugat și creșterea cererii pentru soluții de optimizare a proceselor interne din partea companiilor locale și pentru servicii payroll.
”În al doilea trimestru, avansul cel mai mare a fost înregistrat de segmentul de muncă temporară, un trend resimțit la nivelul întregii piețe, datorită economiei tot mai dinamice în ansamblu. Atât companiile, cât și angajații au început să profite din ce în ce mai mult de flexibilitatea oferită de acest regim de muncă”, declară Adrian Stanciu, CEO Smartree.
CITEȘTE ȘI Paravion: Grecia, destinația care a atras cei mai mulți români în vara 2016Astfel, cererile pentru forța de muncă temporară a crescut cu 40% față de primele șase luni din 2015.
”În perioadele de vârf, infrastructura de recrutare în regim de muncă temporară este una complexă. Companiile apelează tot mai des la agenții specializate în acest sens pentru a-și acoperi necesarul de personal pe anumite proiecte, care practic le degrevează de recrutarea și gestionarea angajaților respectivi. Această opțiune, care contribuie la îndeplinirea obiectivelor de business și la livrarea proiectelor, este luată în calcul din ce în ce mai des, indiferent de nivelul pozițiilor deschise”, explică Adrian Stanciu.
Serviciile payroll au înregistrat o creștere de 15% în business-ul companiei, în prima jumătate a anului, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
În ceea ce privește perspectivele pentru a doua jumătate a anului, reprezentanții Smartree se așteaptă în continuare la creșteri importante pe toate liniile, dar mai ales pe zona de muncă temporară.
În 2015, Smartree a înregistrat o cifră de afaceri de 9,6 milioane euro, cu 15% mai mult decât în 2014.
Smartree procesează 450.000 de angajați anual și are peste 150 de clienți, în majoritate companii multinaționale, dar și companii cu capital integral românesc.