Afacerile Generali au crescut cu 16% în S1, la 273 mil. lei. Polițele auto au urcat cu 36,7%, la 142,4 mil. lei

Afacerile Generali au crescut cu 16% în S1, la 273 mil. lei. Polițele auto au urcat cu 36,7%, la 142,4 mil. lei
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 10 aug 2016

Generali România a subscris, în primul semestru, un volum de prime de 273 milioane de lei, în creștere cu 16% față de aceeași perioadă a anului trecut, a anunțat asigurătorul.

Segmentul de asigurări generale, care deține o pondere de 86% din totalul businessului local, a înregistrat un avans de 20%, la 235 milioane de lei, în timp ce segmentul de asigurări de viață a înregistrat o stagnare față de perioada similară a anului precedent.

Urmărește-ne și pe Google News

Pe segmentul de asigurări de tip property, care include asigurările de incendiu și calamități naturale și pe cele de daune la proprietăți, Generali România a subscris un volum de prime de 65 milioane de lei, similar cu cel raportat în ianuarie – iunie 2015.

EXCLUSIV ASF intră în “lotul italiencelor”: LIG Insurance, fosta firmă a lui Daniel Tudor, merge în faliment. Decizia ASF, mâine CITEȘTE ȘI EXCLUSIV ASF intră în “lotul italiencelor”: LIG Insurance, fosta firmă a lui Daniel Tudor, merge în faliment. Decizia ASF, mâine

Volumul de business de asigurări auto a ajuns la 142,4 de milioane de lei, în urcare cu 36,7% față de iunie 2015.

Compania a înregistrat o creștere mai mare pe segmentul de asigurări auto, în special pe RCA, efect natural al recentelor evenimente petrecute în piața locală de asigurări (falimente și redresări financiare).

Cererea pentru asigurările de sănătate a crescut, de asemenea, în prima jumătate a anului, Generali înregistrând o creștere de 60% a businessului pe acest segment.

“Este un efect direct al apetenței românilor pentru servicii medicale în clinici private și a faptului că, de anul acesta, Generali are în portfoliul său și o asigurare privata de sănătate care acoperă servicii medicale în clinicile din întreaga lume”, se spune într-un comunicat al companiei remis Profit.ro.

Generali se va concentra în continuare pe dezvoltarea segmentului de asigurări non-auto fără să neglijeze însă asigurările auto, care domină astăzi piața locală, însă își va menține politica asumată, subscriere prudentă și tarife corelate permanent cu daunalitatea segmentului de asigurări și cu riscul asumat.

Generali vizează în continuare profitabilitatea businesului, mizând pe faptul că o companie profitabilă pe termen lung este capabilă să-și onoreze plățile, promisiunile făcute clienților.

Generali România este parte a grupului Italian Generali, care este unul dintre cei mai mari furnizori de asigurări la nivel global, cu venituri totale din prime de 74 miliarde de euro în 2015.

viewscnt
Afla mai multe despre
generali
subscrieri
auto