Afacerile CEL.ro, al doilea retailer local online, se vor apropia de 260 milioane de lei în acest an

Afacerile CEL.ro, al doilea retailer local online, se vor apropia de 260 milioane de lei în acest an
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 28 sep 2016

Retailerul online CEL.ro anticipează în acest an vânzări în creștere cu 45%, de la 178 milioane de lei în 2015, pe fondul procesării unui număr de comenzi mai mare, a anunțat Corsar Online, societatea care administrează CEL.ro.

Înființat în anul 2005, CEL.ro este doilea retailer local online, după eMAG.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

“Dacă retailerul încheia anul 2005 cu câțiva angajați, aproximativ 40 de categorii de produse pe site și un număr de peste 1000 de comenzi, în 2016 CEL.ro are peste 150 de angajați, peste 480 de categorii pe site și va atinge la sfârșit de an aproximativ 1,5 milioane de comenzi. În prezent compania are în jur de 800.000 de clienți și peste 2,5 milioane de produse vândute”, se arată într-un comunicat al Corsar Online remis Profit.ro.

În prezent pe site-ul retailerului se regăsesc aproximativ 279.000 de produse.

Unul dintre momentele cele mai importante din istoria CEL.ro se întâmpla în anul 2012, când retailerul înregistra cea mai mare creștere a cifrei de afaceri pe acest segment de piață, un avans de 70% față de anul precedent, de 7 ori mai mare decât cea înregistrată de principalul competitor și de 18 ori mai mare față de cea a pieței electro-IT, se mai spune în comunicat.

În acel an, afacerile eMAG.ro (Dante International), au crescut cu 10%, la 685,11 milioane de lei, în timp ce vânzările CEL.ro au avansat cu 70%, la 87,2 milioane de lei, potrivit datelor de la Ministerul finanțelor Publice.

“Acesta este momentul în care CEL.ro își consolidează poziția în piață și ocupă locul doi în topul magazinelor online din România”, se precizează în comunicat.

În 2015, CEL.ro a înrtegistrat o cifră de afaceri de 178 milioane de lei și se asteaptă la un avans de aproximativ 45% pentru acest an.

“CEL.ro declară că această creșterea constantă și solidă se datorează pe de o parte echipei și managementului intern, și pe de altă parte dezvoltării accelerate a ecommerce-ului, apariției și dezvoltării tehnologiilor, schimbării comportamentului consumatorului online, sistemului de logistică  și folosirii tot mai frecvente a dispozitivelor mobile”, se arată în comunicat.

Corsar Online este deținută integral de Tiberiu Pop.

viewscnt
Afla mai multe despre
cel.ro
corsar online
faceri
estimare